No saatiin sitä onneks vähän tehtyä satteitten välissä

Miten sä osaatki tehä noin hienoja modeja?
  Miten sä osaatki tehä noin hienoja modeja?Siten kun muutki. Opettetele ja opettelee tekemään. Komiat on vehkeet.141 kirjoitti:Mahtavaa juuperi.Miten sä osaatki tehä noin hienoja modeja?

joskus nuo ideat vaan onnistuu. Ehkä tämäkin jos viihtii loppuun tehä nii tulee teidänki iloksi
  joskus nuo ideat vaan onnistuu. Ehkä tämäkin jos viihtii loppuun tehä nii tulee teidänki iloksi 
 hieno. Ite oon ruvennu miettimään siirtopanko puuvaunua. Katotaan saanko semmosen onnistumaan. Helpottas pitkän puukärrin lastausta
  hieno. Ite oon ruvennu miettimään siirtopanko puuvaunua. Katotaan saanko semmosen onnistumaan. Helpottas pitkän puukärrin lastausta   . Hieno idea on juuperilla.
. Hieno idea on juuperilla.Juu helpottas paljonkin, kun aina pitää kärry irrottaa et saa sinne taaksekkin puut, jos siis lastaa rekan omal nosturil.varmari111 kirjoitti:hieno. Ite oon ruvennu miettimään siirtopanko puuvaunua. Katotaan saanko semmosen onnistumaan. Helpottas pitkän puukärrin lastausta
. Hieno idea on juuperilla.

Se on ruottalaasten tekele.141 kirjoitti:Piru ku komee mappi hitekki.Oot varmaa ite tehny?

En mää nuon huonoa mappia tekis.141 kirjoitti:Piru ku komee mappi hitekki. Oot varmaa ite tehny?
 Joku ruottalaasten ediitti alakukartasta.
 Joku ruottalaasten ediitti alakukartasta.

<-----Zetor 6211
<-----Zetor 6211

<-----Zetor 6211
<-----Zetor 6211