Farming Simulator 15

Yleinen keskustelu Farming Simulator 2015 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Deereman »

Nii.... Ei siel kai oo. :D
hegetti
Viestit: 7
Liittynyt: 16.06.2011 21:41

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja hegetti »

Jelppikääs! Eli asensin farmingin mutta kun avaan pelin niin sanoo : Error: Could not init 3d system. Shader model 3.0 is required.

Eli mikä avuksi. olen kyllä jo yrittänyt päivitellä ajureita mutta ei auta. Näyttiksenä on Intel core i5 650
Pörri mies
Viestit: 31
Liittynyt: 18.12.2009 18:25

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Pörri mies »

Hei voisiko joku auttaa kun yritin ostaa tuota pelia sieltä omilta sivuilta mutta maksu vaihe töppäsi siihen kun maa tai tilin numero on väärä mutta maa on sveitsi ja kopioin tilinnumeronkin suoraan s-postista?
jarnok
Viestit: 18
Liittynyt: 16.11.2012 21:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja jarnok »

hegetti kirjoitti:Jelppikääs! Eli asensin farmingin mutta kun avaan pelin niin sanoo : Error: Could not init 3d system. Shader model 3.0 is required.

Eli mikä avuksi. olen kyllä jo yrittänyt päivitellä ajureita mutta ei auta. Näyttiksenä on Intel core i5 650
Terve. Toi core i5 650 on prossu eikä näytönohjain. Vika on nimenomaan näyttisajurin liian vanha versio. Katsopas oma tietokone, sitten ominaisuudet, laitehallinta ja sieltä sitten näyttösovittimet. Sieltä löytyy nvidia tai amd, ellei ole joku eksoottinen n.ohjain. Kun löytyy vastaus, kumpi kortti on, haet valmistajan sivuilta uusimmat ajurit, nvidia.com tai amd.com. Toivottavasti jelppas.
V.A.L.T.R.A = Viallinen, Alentava, Laiska, Tehoton, Romu, Ala-arvoinen
hegetti
Viestit: 7
Liittynyt: 16.06.2011 21:41

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja hegetti »

jarnok kirjoitti:
hegetti kirjoitti:Jelppikääs! Eli asensin farmingin mutta kun avaan pelin niin sanoo : Error: Could not init 3d system. Shader model 3.0 is required.

Eli mikä avuksi. olen kyllä jo yrittänyt päivitellä ajureita mutta ei auta. Näyttiksenä on Intel core i5 650
Terve. Toi core i5 650 on prossu eikä näytönohjain. Vika on nimenomaan näyttisajurin liian vanha versio. Katsopas oma tietokone, sitten ominaisuudet, laitehallinta ja sieltä sitten näyttösovittimet. Sieltä löytyy nvidia tai amd, ellei ole joku eksoottinen n.ohjain. Kun löytyy vastaus, kumpi kortti on, haet valmistajan sivuilta uusimmat ajurit, nvidia.com tai amd.com. Toivottavasti jelppas.
Näyttösovittimista antaa Intel HD Graphics in...???
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Haxa »

Sanokaas nyt kellä kyseinen peli on niin onko se raskaampi ku fs13? Kaveri väittää että on 3kertaa raskaampi...
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
ak96
Viestit: 63
Liittynyt: 08.01.2012 11:12
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja ak96 »

Haxa kirjoitti:Sanokaas nyt kellä kyseinen peli on niin onko se raskaampi ku fs13? Kaveri väittää että on 3kertaa raskaampi...
On tää nyt raskaampi mutta ei nyt iha kolminkertasesti! Tuplasti raskaampi! Eli on aika raskas fs13 verrattuna.
Windows 7 64 bit, AMD phenom X4 820, 8GB DDR3, 1 TB, DVD SUPER MULTI DRIVE, NVIDIA GeForce GT320
 Lataa tästä...
Avatar
MaastoSisu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.11.2014 12:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Helsinki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Русский, Lite Svenska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Helsinki

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja MaastoSisu »

hegetti kirjoitti:
jarnok kirjoitti:
hegetti kirjoitti:Jelppikääs! Eli asensin farmingin mutta kun avaan pelin niin sanoo : Error: Could not init 3d system. Shader model 3.0 is required.

Eli mikä avuksi. olen kyllä jo yrittänyt päivitellä ajureita mutta ei auta. Näyttiksenä on Intel core i5 650
Terve. Toi core i5 650 on prossu eikä näytönohjain. Vika on nimenomaan näyttisajurin liian vanha versio. Katsopas oma tietokone, sitten ominaisuudet, laitehallinta ja sieltä sitten näyttösovittimet. Sieltä löytyy nvidia tai amd, ellei ole joku eksoottinen n.ohjain. Kun löytyy vastaus, kumpi kortti on, haet valmistajan sivuilta uusimmat ajurit, nvidia.com tai amd.com. Toivottavasti jelppas.
Näyttösovittimista antaa Intel HD Graphics in...???
Siinä tapauksessa sul ei ilmeisesti oo erillistä näytönohjainta vaan prosessorin näyttis. Onko kyseessä läppäri ?
Noitten tietojen perusteella ongelma johtuu DirectX :stä. Onkos sulla mikä windows versio?

Haxa: Mulla pyörii yhtä hyvin ku fs13 ellei jopa paremmin :)
Se se on rokkia eikä sinfoniaa~
----------------------------------------------
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä :)
Avatar
McNoitti
Viestit: 2220
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Haxa kirjoitti:Sanokaas nyt kellä kyseinen peli on niin onko se raskaampi ku fs13? Kaveri väittää että on 3kertaa raskaampi...
Työnnän oman lusikkanikin tähän soppaan, mun mielestä pyörivät molemmat suht-samoilla asetuksilla yhtä jouhevasti. Ei mun mielestä siis suurta eroa.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
huippi
Viestit: 197
Liittynyt: 27.09.2013 23:59
Tämänhetkinen kaupunki:: kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja huippi »

Jos ostan tän pelin steamista niin, jos nyt ostan uuden tietokoneen niin ku kirjaudun uudella koneella steamii, onko se peli vielä sielä vai pitääkö se ostaa uudesta?
Kuva
^Kiitokset JGFIN!
Äläkää ny olokaa ny!
#KuuukkeliJutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
Avatar
Haxa
Viestit: 1069
Liittynyt: 20.07.2012 10:22
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Haxa »

huippi kirjoitti:Jos ostan tän pelin steamista niin, jos nyt ostan uuden tietokoneen niin ku kirjaudun uudella koneella steamii, onko se peli vielä sielä vai pitääkö se ostaa uudesta?
On se siel.
Kuva
MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
valtramies1
Viestit: 331
Liittynyt: 17.03.2013 22:01
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Kielet: Suomi ja vähä Enkkua ja Ruottia
Multiplayer tunnuksesi?: Saker98
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Oulu

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja valtramies1 »

Ilta kirjoitti:
Jaaxi kirjoitti:
valtramies1 kirjoitti:Missähän tai mihin noita puita voi myydä tos ekas mapis? Eli missä päi on myyntipaikka vai onko sitä ollenkaan?
Kartan vasemmassa yläkulmassa on Lumberyard, siellä on lampi mihin tukit voi heittää tai junan vieressä on myös myyntipiste.
Juu. Lisätään vielä, että jos käyttää myyntipistettä, juna pitää välillä lähettää matkaan. Muuten ei saa samaa rahamäärää kuin lampeen heittämisestä.

Myyntipiste on sitten rikki. Triggeri on liian matala, joten ainoastaan Stepasta voi myydä suoraan. Muilla pitää kallistaa kärriä nosturilla, työntää tukit kärrin läpi tai pudottaa tukit jarruttamalla. Joku nokkela keksii tähän varmaan muitakin erikoisia tapoja. :)
Juu. Kiitokset vaan kaikille! :)
Kuva
By: TheTuoppi
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja superi »

..pitihän käydä kaveril testaan tää versio 15..synkkää pashaa koko tekele toistaseksi.Paljon pitää päivityksiä tulla jotta paranee.Ls 13 hieman "tuunatulla" morerealistic modilla ja samoten "tuunatulla" forestmodilla käytös pysyy. Toivottavasti päivityksiä pistävät tuleen uuteen,keskeneräinen on tämä julkastu tekele.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Kyllä tän pelisarjan kuolema on jo koittanut. Jossei edes paria pientä bugia saada korjattua näin monen version jälkeen, niin eihän tuossa touhussa ole päätä eikä häntää.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
verkusonni
Viestit: 26
Liittynyt: 02.10.2009 10:36

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja verkusonni »

huippi kirjoitti:Jos ostan tän pelin steamista niin, jos nyt ostan uuden tietokoneen niin ku kirjaudun uudella koneella steamii, onko se peli vielä sielä vai pitääkö se ostaa uudesta?
Kaikki ostamasi pelit löytyy aina steamista, mutta ne pitää vain ladata ja asentaa uudelle koneelle.
Avatar
Teemu
Viestit: 3475
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Mulla pyörii very high asetuksilla yhtään pätkimättä missään kohtaa. Ei tää kyllä kolmeetoista raskaampi oo ollenkaa.

Giants Editorin kanssa vaan ihmettelen vieläki, miks se antaa harmaan ruudun kun avaa mappipohjan.. olis ihan jees, jos pääsis vääntelee metsätalousmappia. 8-)
Avatar
TurB0 P3ur2
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 21:24
Tämänhetkinen kaupunki:: Tornio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja TurB0 P3ur2 »

Jaa postii oli tullu ilone yllätys. :D Collectors edition is here!!!
Kuva
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja 141 »

TurB0 P3ur2 kirjoitti:Jaa postii oli tullu ilone yllätys. :D Collectors edition is here!!!
Juu mut mulla lagaa ei tuu start nappia ja heittää pois pelistä Smoker
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja opelman »

Moni haukkunut tuota pelin omaa hakkuria. Ite pistin tepon puita täyteen ja nakkasin sen siihen hakkurin viereen perä eellä ja siitä vaan pikkusen nostamalla ja vetämällä puita kyytiin. Hyvin menivät.
Avatar
Nevalle
Viestit: 1434
Liittynyt: 01.05.2011 16:13
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Etelä-karjala

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Nevalle »

Se kuormain on erittäin hankala käyttää , jos vertaa siihen ponssee tai metsäkärrin kuormaajaan. Välillä tuntuu että se ei tiedä mitä/mihin suuntaa mie hiirtä siirrän . Voi olla käyttäjässä vika , pitäs vissii asentaa joustikki .
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Simppa »

opelman kirjoitti:Moni haukkunut tuota pelin omaa hakkuria. Ite pistin tepon puita täyteen ja nakkasin sen siihen hakkurin viereen perä eellä ja siitä vaan pikkusen nostamalla ja vetämällä puita kyytiin. Hyvin menivät.
Alussa oli tökerö käyttää mutta nyt luonnistuu hakettaminen paremmin ku hyvin!
Kuva
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Deereman »

Miten kone myydään ku painetaan sell sitte sell ja sitte tulee joku teksti ja ei se myykkää sitä...
Avatar
Vikii
Viestit: 148
Liittynyt: 02.11.2014 14:45
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Vikii
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Sitä ei moni tiiä

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Vikii »

Jos ei myy kokeile uudelleen ja jos ei sittenkään niin uudelleen. :)
Kuva
Ford miäs henkeen ja vereen!
valmetpoju
Viestit: 180
Liittynyt: 10.11.2013 15:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja valmetpoju »

Kohta testaamaan 8-)
Euro Truck Simulator 2
hegetti
Viestit: 7
Liittynyt: 16.06.2011 21:41

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja hegetti »

Siinä tapauksessa sul ei ilmeisesti oo erillistä näytönohjainta vaan prosessorin näyttis. Onko kyseessä läppäri ?
Noitten tietojen perusteella ongelma johtuu DirectX :stä. Onkos sulla mikä windows versio?

Tää on pöytäkone joka on ollu toimistossa pyörittämässä raskaita palkanlaskuohjelmia. Windows 7 Professional löytyy tästä koneesta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”