Äly hoi, älä jätä...Pelaaja80 kirjoitti:Totta, ethän sä toho ite ookkaan mitää tehny.lolpetooo kirjoitti:Heheheheheehhe ku oliski...Pelaaja80 kirjoitti:Ja et oo kyl ite laittanu, se tiedetään, jaossahan tuoki.En kyl aio laittaa, skinasin ton äsken ruskeeks, pistän kuvaa ja oon vaihtana tost äänet ja poistanu vannepainot, pistäny åloe sovitteet yms.
![]()
Mikä siinä on että saan sitä paskaa niskaan aina, vaikken tekiskään mitään? Ei ois teistäkään kivaa, jos tuisin joka ikiseen vitun paikkaan kommentoimaan: ''Toikin on jaossa! KAIKKI TIETÄÄ!''![]()
Nyt en enää jaksa. Ettekö vois mennä jauhaa johoki muualle...Valtra_mies kirjoitti:Ei jesta sä lolpetooo oot kyllä astetta onnellisempi kemma. :DD
Tähän kohti sopis esimerkiksi tällainen:Neliveto kirjoitti:Nätti imuvaunu Viliksellä ja taas näyttää siltä että lolpetooo on irti.
Tuiskukin on homo, ja naiset pyörii silti. XDDDDDJuHoZzI kirjoitti:Tähän kohti sopis esimerkiksi tällainen:Neliveto kirjoitti:Nätti imuvaunu Viliksellä ja taas näyttää siltä että lolpetooo on irti.
Ja lokarit pois, äänet vaihdettu.Farmingmies kirjoitti:Onkos tota ny jotenki editoitu? Eiku renkaat näemmä on.
Joo-o.lolpetooo kirjoitti:Ja lokarit pois, äänet vaihdettu.Farmingmies kirjoitti:Onkos tota ny jotenki editoitu? Eiku renkaat näemmä on.
Jos saan kysyä, mitä ediittiä tuossa on??lolpetooo kirjoitti:Peuralla niittoa!
Käänsin etu renkaat, vaihoon äänet koska ihan perseest.Meikäläine kirjoitti:Se sanoo kohta et se on vaihtanu äänet tohonki.
Oot sääki kyl kova vaihtaa niitä ääniä. Jokasee modii äänet vaihat.lolpetooo kirjoitti:Käänsin etu renkaat, vaihoon äänet koska ihan perseest.Meikäläine kirjoitti:Se sanoo kohta et se on vaihtanu äänet tohonki.![]()
![]()
![]()
Sää se et osaa silmiäs käytteetofu kirjoitti:Jos saan kysyä, mitä ediittiä tuossa on??lolpetooo kirjoitti:Peuralla niittoa!
Ps. Tämä ei ole screenshot osio.
Eli pelkät äänet vaihoit... Täysin samallainen jontikka on ihan jaossa.lolpetooo kirjoitti:Sää se et osaa silmiäs käytteetofu kirjoitti:Jos saan kysyä, mitä ediittiä tuossa on??lolpetooo kirjoitti:Peuralla niittoa!
Ps. Tämä ei ole screenshot osio.
http://fs15mods.org/tractors/john-deere ... ersion-2-0 Siinä 805:lle, En sanosi kameroiden sirtoa ihan editoimiseksi tai sitten äänien vaihtoa..lolpetooo kirjoitti:Pistä mulle saman laanen jossa käänetty renkaat ja äänet vaihettu ja siirelty kamerat? Ok?Jos kerta oot noin innokas kirjotteleen.
Laita laita laita laita! Tai...
Tuotaa... Nuo on 6920 mallei miul on 6930 premium ja katohhan katollekki mulla on toine vilkku viel ka mulla ei oo tollaset rumat etu renkaat.tofu kirjoitti:http://fs15mods.org/tractors/john-deere ... ersion-2-0 Siinä 805:lle, En sanosi kameroiden sirtoa ihan editoimiseksi tai sitten äänien vaihtoa..lolpetooo kirjoitti:Pistä mulle saman laanen jossa käänetty renkaat ja äänet vaihettu ja siirelty kamerat? Ok?Jos kerta oot noin innokas kirjotteleen.
Laita laita laita laita! Tai...