Ai sääkö otat vähän asioihin kantaa?POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Voi kiesus jätkät nyt oikeesti. Ette nyt oikeesti jaksais tehdä yleisestä mielipiteestä näin helvetin suurta numeroa. Ja kuuspytty sinuna en huutelis nalkuttajaksi. Minäkään nykyään niin vähän otan asioihin kantaa, että yhdesti ku mä mielipiteeni ilmasen nii leimataan nalkuttajaks. Juu u....voisitte kasvaa vaikka sen pari vuotta vanahemmiksi ja jättää toisten mielipiteet yleisistä asioista omaan arvoonsa eikä heti julkisesti ruveta nimittelemään nalkuttajaksi. Ei muuta pysytään topiikin aiheessa minun puolestani. Jatkakaa!
W.I.P modien lyhyt esittely (FS15)
- volvo21
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,hyvin huon enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: volvo21
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS15)

Make LS-FIN.COM great again!
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ootta te kyllä semmosia kanssa, ja Kuuspytyn kannattaisi miettiä kyllä itestäkin sanomisiaan, ei tarvitte nostaa jotain tiettyjä käyttäjiä esille, kun tullee vaan tällasta eripuraa.
Mutta tuli skinattua se letkusuoja pois ja valamista on.

Ei kellään sattus löytymään Valmetin mallia 305 tai 405 nelivetosena, oikias elämäs? Olisi tarvetta vanteitten tekstuureille.

Ei kellään sattus löytymään Valmetin mallia 305 tai 405 nelivetosena, oikias elämäs? Olisi tarvetta vanteitten tekstuureille.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 26.09.2016 22:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
jallikka
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Nii ja mitäs sitte ku toine on tehny jotai ja näyttää mitä on tehny ni mitäs sitte te sitte teette tuutte haukkuu ja sanoo heti et lopeta modaaminen tai et sovittasko et ettet enää ikinä avaa giantsia tai jotain muuta vastaavaa.*ja en syyllistä kaikkia modaajia tähän mutta on muutamia sellaisia henkilöitä täällä .ja onha se kyllä niinkin että joku saattaa ottaa asiallisen kritiikin niin vakavasti että lopettaa sen takia modaamisen. .Tämä oli minun mielipiteeni ja anteeksi kun jatkoin tätä.Kuuspytty kirjoitti:Joo, näin on. Vois ne nalkuttajat kuten pp ja muut ottaa mallia että kyllä opii modaamaan kun vaan yrittää. Viljamikaan ole kun vasta vuoden editoinu ja vielä vähemmän käyttäny ketsuppia ja tuossa tulos..Maatila kirjoitti:Viljami on kyllä tosi hyvä tekemään ja editoimaan!
-
Petrimies
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Kiinnostaa ihan muuten vain mikä tämä esiin tuomasi yleinen mielipide mahtaa olla?POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Voi kiesus jätkät nyt oikeesti. Ette nyt oikeesti jaksais tehdä yleisestä mielipiteestä näin helvetin suurta numeroa. Ja kuuspytty sinuna en huutelis nalkuttajaksi. Minäkään nykyään niin vähän otan asioihin kantaa, että yhdesti ku mä mielipiteeni ilmasen nii leimataan nalkuttajaks. Juu u....voisitte kasvaa vaikka sen pari vuotta vanahemmiksi ja jättää toisten mielipiteet yleisistä asioista omaan arvoonsa eikä heti julkisesti ruveta nimittelemään nalkuttajaksi. Ei muuta pysytään topiikin aiheessa minun puolestani. Jatkakaa!
Motia --> http://psorvali.ltd/
-
Mönkijämies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Ilmeisesti Maatilan kommentti?Petrimies kirjoitti:Kiinnostaa ihan muuten vain mikä tämä esiin tuomasi yleinen mielipide mahtaa olla?POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:Voi kiesus jätkät nyt oikeesti. Ette nyt oikeesti jaksais tehdä yleisestä mielipiteestä näin helvetin suurta numeroa. Ja kuuspytty sinuna en huutelis nalkuttajaksi. Minäkään nykyään niin vähän otan asioihin kantaa, että yhdesti ku mä mielipiteeni ilmasen nii leimataan nalkuttajaks. Juu u....voisitte kasvaa vaikka sen pari vuotta vanahemmiksi ja jättää toisten mielipiteet yleisistä asioista omaan arvoonsa eikä heti julkisesti ruveta nimittelemään nalkuttajaksi. Ei muuta pysytään topiikin aiheessa minun puolestani. Jatkakaa!
-
farmingjallu
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Eiku kuuspytyn kommentti ku sano "pp sun muut".
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
-
Kuuspytty
Joo o, yritin vaan sanoa että kyllä oppii tekemään jos vaan viittii harjotella, mutta kun vähän aikaa sitten pp valitti että ei opi millään niin, on kumma kun muutkin on oppinu ja Viljami on hyvä esimerkki tähän.
Minun osalta saa jäädä tähän. Onse kumma kun tulee kerran pari viikossa täällä käytyä ja jotain kirjottaa niin heti joku ottaa nokkiisa ja toine laittaa varotusta yv:loota.
Tästä eteenpäin saatte selvittää loput ite.
Minun osalta saa jäädä tähän. Onse kumma kun tulee kerran pari viikossa täällä käytyä ja jotain kirjottaa niin heti joku ottaa nokkiisa ja toine laittaa varotusta yv:loota.
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Viljamilla tosi siiti ek! Hitto ku itekki haluis editoida fs15 mut täytyy tyytyä fs13 ku ei uudemmat editorit aukee 
- valtraman3
- Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
Minulla olis työn alla velsa 85 mistä ei ole kuvaa kun en osaa laittaa tänne

Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
-
mjom
- Kielet: suomi huonosti englanti
Uppaat tonne kuvan http://www.pic-upload.de/ ja otat toiseks alimmaisen linkin ja pistät sen [img]Tällee[/img].valtraman3 kirjoitti:Minulla olis työn alla velsa 85 mistä ei ole kuvaa kun en osaa laittaa tänne

By: JGFIN
-
Farmari99
- Lähettiläs
Kakkosversiota koitan tehä, mutta vihhu ku tuloo FS17 ihan justiin niin en tiiä miten käy.
Viiteentoista joka tapauksessa varmaan tulee.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Zetor 6211
- Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
-
Mönkijämies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Jotain semmoista minäkin olin lukevinani.Simppa kirjoitti:Mitä katoin ni konverttaaminen FS17:aan on helppoa
-
Pelaaja80
^^Sullaki yks harrastus toi turhien viestien keräily. Mutta Farmarilla taas komiaa.

-En säker kompis!-
jallikka
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Miten tuo viesti oli muka turha?.Hän vain sanoi että niin hänkin on kuullut.
Tämäne on turhaviesti: Komia on

Tämäne on turhaviesti: Komia on
-
Farmari99
- Lähettiläs

Nyt aattelin tehä kaasuvivuista lähtien kaiken liikkuviks, penkin sais käännettyä jne. Ja hardpointilla sais lisättyä työvalon, sivupalkit ja hydrauliputken, ja tietenki ostettavat paripyörät.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Tasaaja
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Hienohan tuosta tulee! Aiotko tehä 17 kuustonnit? Ei sillä, että ois jakoon pakko laittaa, vaan ihanhan niitä kuviaki ois mukava katella. Sori ot
Kiitos N141HKun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
Valmis sermi puuautoon:

Antakkee ehottomasti kommenttia mittee tuosta voi parantaa!

Antakkee ehottomasti kommenttia mittee tuosta voi parantaa!
Viimeksi muokannut LogLift, 11.10.2016 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitos Finski!
- valtraman3
siinä velsa 85 alkua
Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
- valtraman3
Miten tolla sketcupilla tehdään osista liikkuavia?Farmari99 kirjoitti:
Nyt aattelin tehä kaasuvivuista lähtien kaiken liikkuviks, penkin sais käännettyä jne. Ja hardpointilla sais lisättyä työvalon, sivupalkit ja hydrauliputken, ja tietenki ostettavat paripyörät.

Make Ls-Fin Great Again!
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Giantsillaha ne tehhää