Kyllä siitä vielä pelto tulee.

Täytyy sitä välillä käydä tyhjentämässä.
Jaa ei kiinnosta vaikka linkki o kaikilla. Näköjäää jos ne kerra kelpaaa nui että o muutama neliö tehty ja tekstuuri löyty kylkee eikä oo tehty kunnolla nii mikäs siinä antaa poikie pelata.R-System kirjoitti:Jos oot ite pistänyt tuon peliin asti, nii sitte. Mutta jos ei oo oma tekele niin epäilen vahvasti lupia tuohon linkkiin.PonsseScorpion121 kirjoitti:Ruutana kirjoitti:Mistä kaikki repii ton ponssen
Ai että on komia kuva!R-System kirjoitti:Aamusumussa puunajoa.
Jos mun kuvissa olevaa tarkotat nii ihan Korpela on.Maon^ kirjoitti:Onx toi se sivu rinne?
Tarvitseko siis ajokonekuskia? Olen ammattitaitoinen ja rehti kuski ja hoidan hommani kunnolla. Minulla on kaks joystickiä joten kuormaus onnistuu hyvin. Laita modit yv:llä jos etsit ajokonekuskia vielä niin täältä löytyyR-System kirjoitti:Savotalla hommat jatkuu. Toista ajokonekuskia huutais.![]()
Ihan testaus mielessä kokeilin, että kuinka monta pinoa saisi tuonne omalle sahalle tehtyä. Haketta varmaan tulee tehtyä tuo yksi sivusta koko pituudelta ja loppualue täyteen pöllejä.
Mappiako metsästät? Eipä siinä kyllähän tuo tietenkin komia mapa on.LogLift kirjoitti:Tarvitseko siis ajokonekuskia? Olen ammattitaitoinen ja rehti kuski ja hoidan hommani kunnolla. Minulla on kaks joystickiä joten kuormaus onnistuu hyvin. Laita modit yv:llä jos etsit ajokonekuskia vielä niin täältä löytyyR-System kirjoitti:Savotalla hommat jatkuu. Toista ajokonekuskia huutais.![]()
Ihan testaus mielessä kokeilin, että kuinka monta pinoa saisi tuonne omalle sahalle tehtyä. Haketta varmaan tulee tehtyä tuo yksi sivusta koko pituudelta ja loppualue täyteen pöllejä.
Pyydän anteeksi tämä on aika myöhäinen nosto mutta mistä tuon Juuperin voortin löytää vai onko W.I.P?