Fiiatilla kävin lanailemassa.
Laittasit ny kesän kunniaksi jakoon tän mapinÄnnä kirjoitti:Pieni kiertoajelu mapissa.
Nyt turpa kiinni ei tuu jos kinuat!141 kirjoitti:Laittasit ny kesän kunniaksi jakoon tän mapinÄnnä kirjoitti:Pieni kiertoajelu mapissa.
E: Mikäs valtra toi on malliltaan, mut komee se on.
Joojoo tämä voidaan lopettaa heti. :isojalmarivaltra kirjoitti:Nyt turpa kiinni ei tuu jos kinuat!141 kirjoitti:Laittasit ny kesän kunniaksi jakoon tän mapinÄnnä kirjoitti:Pieni kiertoajelu mapissa.
E: Mikäs valtra toi on malliltaan, mut komee se on.
Eikös se tuo no gloss ollu ja tuossa vielä linkkikin http://www.modhoster.com/mods/kein-glanztommi11 kirjoitti:Muistaako kukaan sen modin nimeä millä saa kiiltävyyden pois kun tyhjäsin modi kansion niin se meni siinä mukana.
Tehkää joku muu ku tää mun netti eioo mikään paras mahollinen servun pyöritykseen.valmetmies00 kirjoitti:Toivoisin sitä kans.
No samaValtra_mies kirjoitti:Tehkää joku muu ku tää mun netti eioo mikään paras mahollinen servun pyöritykseen.valmetmies00 kirjoitti:Toivoisin sitä kans.
niin olis! Joku jolla on nopee netti nii vois laittaa servua141 kirjoitti:No samaValtra_mies kirjoitti:Tehkää joku muu ku tää mun netti eioo mikään paras mahollinen servun pyöritykseen.valmetmies00 kirjoitti:Toivoisin sitä kans.Kesän kunniaks olis kiva kyllä servulla pelailla.