Farming Simulator 15

Yleinen keskustelu Farming Simulator 2015 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja opelman »

Ehottomasti kannattaa ostaa. Onhan tää nyt sata vuotta paremman näköinen. Saapahan vähän linttaa vetää ootellessa. Ja ponssella puita raapustella nurin. ai ai. 50 tuntia jo pelannut ja vielä on kaikki pano/nosto koneet testaamatta.
Maajussi[FIN]
Viestit: 119
Liittynyt: 19.01.2013 18:09
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Maajussi[FIN] »

Vammas king kirjoitti:
ak96 kirjoitti:Mites muuten toi maidon myynti? Ei oo näkyny maitoautoo :0 maito on 44000 litraa ja kukaan ei sitä hae :DDDD :shock: :o
Juu, tähä haluisin ittekki tietää vastauksen??
Mun mielestä tässä ei oo maitoautoo ollenkaan ja maidot vaan häviää sieltä tankista ja rahat tulee tilille.
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Rahat tulee ja maito häviää keskiyöllä.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja superi »

.. onhan fs15 nätti ku sika pienenä..mutta ei valmis. Esim.puiden kaataminen motolla synkkää "sitä itseään" fs 13 forstmod toimii ainaki minulla tautisen paljo paremmin kun hieman sääti.Varmasti tästä uudesta tulee todella hyvä kunhan vaan tekevät paljo patcheja..nättihän peli on jo
MrSuomi
Viestit: 5171
Liittynyt: 05.07.2011 17:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja MrSuomi »

Onko kelläkään vielä ohjetta modien konvaamiseen? Kooklesta ei löytyny vielä mitään kunnon ohjetta.
Vai pitäskö tehä ingame jonkun raktorin päälle, toimiiko ingametus samalla tavalla kuin FS13?
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
Avatar
TurB0 P3ur2
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 21:24
Tämänhetkinen kaupunki:: Tornio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja TurB0 P3ur2 »

Alko puut liikkuu. :twisted: Jokseenki hitaasti koska vielä totuttelua toho ohjaimee. :mrgreen:
Kuva
JTJcrafter
Viestit: 325
Liittynyt: 02.08.2013 21:35
Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja JTJcrafter »

JTJcrafter kirjoitti:mikä mun farmingis on ku koittaa mennä serverille misää on modeja, ja vaikka mulla on ne modit niin sanoo et "you dont have all the required mods". Jos pelkka mappimodi niin sitte toimii
?
Kuva
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

JTJcrafter kirjoitti:
JTJcrafter kirjoitti:mikä mun farmingis on ku koittaa mennä serverille misää on modeja, ja vaikka mulla on ne modit niin sanoo et "you dont have all the required mods". Jos pelkka mappimodi niin sitte toimii
?
Jos sinulla on oikeasti kaikki vaadittavat modit modi kansiossa, sinulla tai servun pitäjällä voi olla eri versio modista, eli joko sinulla on liian uusi tai liian vanha modi.

Ja olethan toki päivittänyt pelin versioon 1.1 ?
Avatar
valtravalmet900
Viestit: 429
Liittynyt: 25.07.2010 15:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja valtravalmet900 »

Mitähän nuo Trelleborgin renkaat tekee tuossa konelistassa? :P http://www.farming-simulator.com/about. ... sublang=gb
Viimeksi muokannut valtravalmet900, 13.11.2014 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
JTJcrafter
Viestit: 325
Liittynyt: 02.08.2013 21:35
Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja JTJcrafter »

RiskyP kirjoitti:
JTJcrafter kirjoitti:
JTJcrafter kirjoitti:mikä mun farmingis on ku koittaa mennä serverille misää on modeja, ja vaikka mulla on ne modit niin sanoo et "you dont have all the required mods". Jos pelkka mappimodi niin sitte toimii
?
Jos sinulla on oikeasti kaikki vaadittavat modit modi kansiossa, sinulla tai servun pitäjällä voi olla eri versio modista, eli joko sinulla on liian uusi tai liian vanha modi.

Ja olethan toki päivittänyt pelin versioon 1.1 ?
sain saman vastauksen tuolla fs:än omallakin foorumilla ja molemmilla on samat pelin ja modin versiot
Kuva
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

JTJcrafter kirjoitti:
JTJcrafter kirjoitti: ?
sain saman vastauksen tuolla fs:än omallakin foorumilla ja molemmilla on samat pelin ja modin versiot
Oletko aivan varma että versiot on samat? Se että servun pitäjä on antanut linkin mistä ladata ei vielä kerro mitään jos servun pitäjä ei ole samasta linkistä ladannut itse lähiaikoina mitään. Varsinkin kun FS15 on julkaistu ihan hiljattain, uudet päivitykset voi tulla todella nopeasti modeihin.

Suosittelen että teet seuraavasti: Poista aivan kaikki modit modikansiosta jonnekin talteen. Sen jälkeen laitat modikansioon vain ne modit joita multipelissä vaaditaan. Voi olla että sinulla on ollut modikansiossa jokin sellainen modi joka pilaa jonkun toisen modin toiminnan. Tai sitten sinulla on kaksi samaa modia, esimerkiksi mapissa on jo oma modi joka sitten sekoilee sen erikseen ladatun modin kanssa.

Jos pelaat kaverin servulla, niin etsikää yhdessä yksi modi kerrallaan se modi joka häiritsee.

Kolmas ongelma voi olla se että olet itse muokannut tiedostoja, esimerkiksi alkuperäisten koneiden kauhojen kääntymissuuntia tms. Silloin ei pitäisi kuitenkaan mitkään multipelit onnistua, joten tuota en epäile, mutta varmistan vain ettei siitä ole kyse. Jos siis olet muokannut itse tiedostoja, kokeile vaihtaa alkuperäiset paikalle multipelin ajaksi.

Ellei auta, neljänneksi voit kokeilla tätä. Tämä on kuitenkin täysin hakuammuntaa, mutta jos sinulla on steam versio, kokeile laittaa pois päältä se tiedostojen synkronointi steamista.

Tosiasia on tällä hetkellä se että multipeli on täysin hajalla FS15:ssa, kaikki ehdotetut paikkaukset ovat käytännössä pelkällä purkalla paikkaamista jotka toisilla auttaa ja toisilla ei. Osa pelaajista ei pääse lainkaan multipeleihin vaikka kyse olisi vaniljapelistä ilman mitään modeja tai mappeja, joten siinä mielessä olet ihan hyvällä sijalla kun sentään mapit toimii. Pitää vain toivoa ja odottaa että päivityksessä multipeliä korjataan.
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

valtravalmet900 kirjoitti:Mitähän nuo Trelleborgin renkaat tekee tuossa konelistassa? :P http://www.farming-simulator.com/about. ... sublang=gb
Jos ten on tekees pävitystä missä noi on niiku ostettavii pari pyrii niihin koneisiin. :lol:
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
MrSuomi
Viestit: 5171
Liittynyt: 05.07.2011 17:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja MrSuomi »

MrSuomi kirjoitti:Onko kelläkään vielä ohjetta modien konvaamiseen? Kooklesta ei löytyny vielä mitään kunnon ohjetta.
Vai pitäskö tehä ingame jonkun raktorin päälle, toimiiko ingametus samalla tavalla kuin FS13?
Tätä vielä kysyn.
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

valtravalmet900 kirjoitti:Mitähän nuo Trelleborgin renkaat tekee tuossa konelistassa? :P http://www.farming-simulator.com/about. ... sublang=gb
Olisiko vain sponsorin mainos? Kaikissa pelin traktoreissa ja koneissa on Trelleborgin renkaat alla.
Avatar
Mr_Leskelä
Viestit: 1074
Liittynyt: 25.10.2012 20:18
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Mr_Leskelä »

Onko kenelläkään tietoo mistä ne sivupeilit saa päälle?
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
 Lataa tästä...
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Mr_Leskelä kirjoitti:Onko kenelläkään tietoo mistä ne sivupeilit saa päälle?
Ole järkevä ja laita grafiikat highlle. :D
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Valmet 1102
Viestit: 4287
Liittynyt: 08.08.2011 18:38
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Valmet 1102 »

Joo Kävihä siinä nii että pitihä tämä ostaa rämäyttää ja enpä oo vielä muita testannu ku ponsseja. :D Tässä justiin kytken nämä kaks joystikkiä jotka oli mulla jo ls13:ssa nii tähä peliin että saa nähä kui aitoa tällä o lastata. :P
Kuva<-- annetaa saviukolle kunniaa!
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Valmet 1102
Viestit: 4287
Liittynyt: 08.08.2011 18:38
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Valmet 1102 »

Kertokaapa mikä on menny pielee? Laitan asetuksista gamepad jutun sillee et se on käytös ja sit tallennan. No sitte meen sinne controlss juttuu ja laittelen joikkarien asetukset kohillee sitte tallennan, mutta sen tallennuksen jälkee se näyttää vaa pikkusen aikaa tätä mitä tuos kuvas on ja sitte näyttää pelkkää mustaa eikä aukase peliä?
Kuva
Kuva<-- annetaa saviukolle kunniaa!
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
RiskyP
Viestit: 163
Liittynyt: 06.02.2014 08:43
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja RiskyP »

Valmet 1102 kirjoitti:Kertokaapa mikä on menny pielee? Laitan asetuksista gamepad jutun sillee et se on käytös ja sit tallennan. No sitte meen sinne controlss juttuu ja laittelen joikkarien asetukset kohillee sitte tallennan, mutta sen tallennuksen jälkee se näyttää vaa pikkusen aikaa tätä mitä tuos kuvas on ja sitte näyttää pelkkää mustaa eikä aukase peliä?
Päivitä pelisi virallisista sivuilta.

Huomaa että vaikka siellä sivulla lukee 1.1 päivitys, on kyseessä 1.101 päivitys joka on kriittinen päivitys ja jonka pitäisi korjata juuri nuo ongelmat.

http://www.farming-simulator.com/updates.php?lang=en

Ellei tuo patsi korjannut tuota ongelmaa, tee näin:

Kun väkerrät näppäinasetuksia, älä poista kohtaa Accept Menu Item. Voit vaihtaa sen johonkin toiseen näppäimeen, mutta älä jätä sitä kohtaa tyhjäksi.

Ellei tuokaan korjannut ongelmaa tai et pääse muuttamaan näppäimiä enää, tee näin:

Mene profiilikansioon ja poista inputBindings.xml tiedosto. Sen jälkeen käynnistä peli uudestaan. Peli luo tuon tiedoston uudelleen.

Jos sinulla on Steam versio, tee näin!

Älä poista tuota inputBindings.xml tiedostoa, vaan mene edelleenkin sinne profiilikansioon ja lataa tuosta alhaalla olevasta linkistä uusi versio jolla korvaat sen alkuperäisen inputBindings.xml tiedoston.

ÄLÄ KLIKKAA LINKKIÄ, koska se tarjoaa pelkkää xml siansaksaa, vaan sen sijaan paina oikeaa näppäintä ja valitse "Tallenna kohde nimellä"

http://www.farming-simulator.com/img/co ... inding.xml
Valmet 1102
Viestit: 4287
Liittynyt: 08.08.2011 18:38
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Valmet 1102 »

RiskyP kirjoitti:
Valmet 1102 kirjoitti:Kertokaapa mikä on menny pielee? Laitan asetuksista gamepad jutun sillee et se on käytös ja sit tallennan. No sitte meen sinne controlss juttuu ja laittelen joikkarien asetukset kohillee sitte tallennan, mutta sen tallennuksen jälkee se näyttää vaa pikkusen aikaa tätä mitä tuos kuvas on ja sitte näyttää pelkkää mustaa eikä aukase peliä?
Päivitä pelisi virallisista sivuilta.

Huomaa että vaikka siellä sivulla lukee 1.1 päivitys, on kyseessä 1.101 päivitys joka on kriittinen päivitys ja jonka pitäisi korjata juuri nuo ongelmat.

http://www.farming-simulator.com/updates.php?lang=en

Ellei tuo patsi korjannut tuota ongelmaa, tee näin:

Kun väkerrät näppäinasetuksia, älä poista kohtaa Accept Menu Item. Voit vaihtaa sen johonkin toiseen näppäimeen, mutta älä jätä sitä kohtaa tyhjäksi.

Ellei tuokaan korjannut ongelmaa tai et pääse muuttamaan näppäimiä enää, tee näin:

Mene profiilikansioon ja poista inputBindings.xml tiedosto. Sen jälkeen käynnistä peli uudestaan. Peli luo tuon tiedoston uudelleen.

Jos sinulla on Steam versio, tee näin!

Älä poista tuota inputBindings.xml tiedostoa, vaan mene edelleenkin sinne profiilikansioon ja lataa tuosta alhaalla olevasta linkistä uusi versio jolla korvaat sen alkuperäisen inputBindings.xml tiedoston.

ÄLÄ KLIKKAA LINKKIÄ, koska se tarjoaa pelkkää xml siansaksaa, vaan sen sijaan paina oikeaa näppäintä ja valitse "Tallenna kohde nimellä"

http://www.farming-simulator.com/img/co ... inding.xml
Kiitoksia! nyt toimii taas. Nyt pitää alkaa vaan kaliproimaan nuo joikkarit.
Kuva<-- annetaa saviukolle kunniaa!
Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja superi »

.. facebookista luin että esim.beavermodding porukka ei aio todennäköisesti rueta tekeen modeja tähän 15 simulaattoriin koska pettyivät niin pahasti peliin ja sen "ominaisuuksiin" driftaavat raktorit..mallinnukset yms.Helppo yhtyä. Moni muukin iso modaaja porukka aikonut kans toistaseksi jäädyttää modi tehtailun uusimman osalta ja aikovat jatkaa 13 versioon modien tekoa.Päivityksilläkään ei tietty voi korjata pelin suurimpia mokia,ja jos voi edes jonkiverran niin se vie aikaa ja monta päivitystä joita ei kannata odottaa koska siihen mennessä voi jo uusi versio olla lähellä julkaisua. Ei hyvältä näytä tän version osalta koska modit ja ennenkaikkea hyvät sellaset ovat suola pelis. Harmi kun tää uuden osalta pitäny tekijöiden vetää riman alta.
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Tosiaanki tähän tuo modaus on tehty iha perseeksi, kieltämättä vois vaa jatkaa FS13.
Kuva
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja opelman »

http://fs-uk.com/forum/index.php?topic= ... 120771#new
Tuosta ohjelma millä saap tehokkailla koneilla silmäkarkki lisää. :iso:
Avatar
Matias
Viestit: 3603
Liittynyt: 24.10.2009 18:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Masku
Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Raisio

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Matias »

Miten sitä texturia saikaan muokattua ilman, että näkyy pelissä tai giantsissa Sellaset mustat neliömäiset laatikot ympärillä? :? :roll:
Kuva
#Kiljupönttö
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 15

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Sehän o hyvä jos tulee fs13 -modeja nii ei tarvi ostaa tota uutta. :)
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”