Tänään keräsin kaikki loput kolikot.Palkintoa ei tullu.Siiloissa saman verran tavaraa kuin ennenkin.Tuliko sulla heti noi siillot täyteen,ku keräsit viimesen kolikon?valtravalmet900 kirjoitti:Onko kukaan kerännyt vielä kaikkia kultakolikoita? Ite tuli kerättyä.Palkinto on piilolaatikossa jos joku haluaa tietää.
Farming Simulator 15
-
Re: Farming Simulator 15
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ne kolikot pitää viedä mysteerikaivolle jotta saa tavarat siiloihin.

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
-
Ok.Kiitos vastauksesta.maajusssiiii kirjoitti:Ne kolikot pitää viedä mysteerikaivolle jotta saa tavarat siiloihin.
- Vikii
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Vikii
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Missä on mysteeri kaivo ja mistä niitä kolikoita ees löytää?

Ford miäs henkeen ja vereen!
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kerää ekat 10 kolikkoa niin sen jälkeen näkyy kartasa loput 90kpl ja sen kaivon löytää kyllä kun kerää niitä kolikoita.
EDIT: en sit tiiä kun en oo koskaan haketta tehny IRL, mutta mun mielestä tulee aika runsaasti yhestä puusta. Ite sain 35m3 yhestä puusta. vähän reilu puolitoista puuta niin on iso kärry täynnä haketta...
EDIT: en sit tiiä kun en oo koskaan haketta tehny IRL, mutta mun mielestä tulee aika runsaasti yhestä puusta. Ite sain 35m3 yhestä puusta. vähän reilu puolitoista puuta niin on iso kärry täynnä haketta...

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: vammas king
Ei vaan modit tule kauppaan, mutta kun katsoo asetukset ja modit ni modit näkyy siellä. Rahamodi kyllä toimii.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Hitaasti näyttää tulevan. Tilasin perjantaina ja tiistaina oli ilmoitus sähköpostissa että paketti on lähetetty. Viikonloppuisin CDON ei käsittele mitään ja perjantainakin vain jos tilaus on tullut ennen keskipäivää.tepezi kirjoitti:kuka osais kertoa kuinka nopeesti tää farming tulee cdonin kautta, tilasin tämän jo sunnuntaina ja nyt on torstai ei näkyny vieläkää postilaatikossa.
Eli CDON ei ole ongelma vaan posti. Odotin jo tänään, mutta uskoisin että tulee huomenna viimeistään.
-
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Eikös haketta noin kasinkertasesti tuu puu määrää kohtaan. Eli siis 50:stä motista puuta tulee n.100 mottia haketta. Eli kyllä sitä vähän reilusti näyttää tuleva.maajusssiiii kirjoitti:EDIT: en sit tiiä kun en oo koskaan haketta tehny IRL, mutta mun mielestä tulee aika runsaasti yhestä puusta. Ite sain 35m3 yhestä puusta. vähän reilu puolitoista puuta niin on iso kärry täynnä haketta...
-
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Mikähän on vikana kun laiton ohjaimen kiinni koneeseen ja kokeilin muuttaa ohjainasetuksia. Sitte kun lopetin pelin niin ei enää seuraavalla kerralla lähtenyt peli päälle? Tulee se loading teksti ja sitte menee näyttö mustaksi.
- Zoni15
Mulla sama tiätääkö kukaa syytä?vpower kirjoitti:Mikähän on vikana kun laiton ohjaimen kiinni koneeseen ja kokeilin muuttaa ohjainasetuksia. Sitte kun lopetin pelin niin ei enää seuraavalla kerralla lähtenyt peli päälle? Tulee se loading teksti ja sitte menee näyttö mustaksi.
-
Jos muutitte näppäimiä ja sen jälkeen tuli se black screen, poistakaa Inputbindings.xml tiedosto. Pelin latautuessa uudestaan peli tekee uuden tiedoston. Näppäimet palautuu defaultiksi ja pelin pitäisi käynnistyä normaalisti.Zoni15 kirjoitti:Mulla sama tiätääkö kukaa syytä?vpower kirjoitti:Mikähän on vikana kun laiton ohjaimen kiinni koneeseen ja kokeilin muuttaa ohjainasetuksia. Sitte kun lopetin pelin niin ei enää seuraavalla kerralla lähtenyt peli päälle? Tulee se loading teksti ja sitte menee näyttö mustaksi.
Jos teillä on Steam versio, älkää poistako inputbindings.xml tiedostoa, vaan sen sijaan ladatkaa seuraavan linkin takana oleva inputbindings,xml tiedosto ja korvatkaa alkuperäinen inputbindings tiedosto tuolla uudella tiedostolla. HUOM! Älkää klikatko linkkiä, koska se avaa pelkkää siansaksaa, vaan sen sijaan painakaa siihen oikealla näppäimellä ja valitkaa, "tallenna kohde nimellä"
http://www.farming-simulator.com/img/co ... inding.xml
Koska minulla ei kyseistä peliä ole, en tiedä toimiiko tämä fixi, mutta kokeilkaa toki tätäkin ennenkuin poistatte tuon edellämainitun tiedoston.
Etsikää tämä rivi kyseisestä tiedostosta:
<input name="MENU_ACCEPT" category="MENU" key1="KEY_return" key2="" button="" device="0" mouse="" visible="true" />
<!-- X -->
Vaihtakaa se tällaiseksi.
<input name="MENU_ACCEPT" category="MENU" key1="KEY_return" key2="" button="BUTTON_1" device="0" mouse="" visible="true" />
<!-- X -->
Vaihtakaa siis kohta "button=" tällaiseksi button="BUTTON_1"
Nyt pitäisi pystyä käsittääkseni vaihtamaan näppäimiäkin ilman että peli tarjoaa mustaa ruutua.
Ellei pelitä vieläkään. Kokeilkaa vaihtaa jostakin noista kansiossa olevista .xml tiedostoista kohta fullscreen=true, tällaiseksi: fullscreen=false Eli pelaatte ikkunassa.
Nämä säätämisethän on pelkkiä purkalla paikkaamista, joten toivotaan että uusi päivitys tulee mahdollisimman nopeasti.
- opelman
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Saako nuo kaatetut puut jotenkin häviämään? Tuli vähän liikaa intoiltua sen harvesterin kanssa

I drive only turbos https://www.facebook.com/pages/Opelman- ... 5853697537#
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
- valtravalmet900
-
Tosiaan em. ohjeilla saatte pelin jälleen käyntiin ja kun seuraavan kerran muutatte ohjaimen näppäimiä, niin muistaakseni kohtaan accept menu item pitää jättää joku nappi valituksiRiskyP kirjoitti:Zoni15 kirjoitti:Mulla sama tiätääkö kukaa syytä?vpower kirjoitti:Mikähän on vikana kun laiton ohjaimen kiinni koneeseen ja kokeilin muuttaa ohjainasetuksia. Sitte kun lopetin pelin niin ei enää seuraavalla kerralla lähtenyt peli päälle? Tulee se loading teksti ja sitte menee näyttö mustaksi.

-
- Kielet: Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ercca- (FIN)
Kokeilin asentaa FS 15 Windows XP Service Pack 3 olevalle koneelle ja se toimii kyllä minulla.
-
Itellä tossa Bjornholm mapissa 10 lehmää, productivity 35 %, vaikeustaso Hard, maitoa säiliössä noin 2000 litraa, säiliö tyhjenee ja rahaa ei tuu yhtään. ?
- Vallu500
- Kielet: Suomi,Ruotsi,Englanti
JUU mulla sama ongelma. Kertokaas että missä vika??Vammas king kirjoitti:Ei vaan modit tule kauppaan, mutta kun katsoo asetukset ja modit ni modit näkyy siellä. Rahamodi kyllä toimii.

#Pienoismalliryhmä
Valtramies on tosimies!
Valmetit on terästä muut tulee kaukaa perästä!
- valtravalmet900
Tässä on hyvä, kun nuo hire workerit jumii puuhun, niin sahaa moottorisahalla koko puun pois. Ei jumi toista kertaa ainakaan samaan puuhun. 

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kauppa valikossa selatkaa mod kategoriaan. ..Vallu500 kirjoitti:JUU mulla sama ongelma. Kertokaas että missä vika??Vammas king kirjoitti:Ei vaan modit tule kauppaan, mutta kun katsoo asetukset ja modit ni modit näkyy siellä. Rahamodi kyllä toimii.![]()
Siellä ne modit on

Tietokoneen kaatuessa, pidä kiinni näppäimistöstä. ÄLÄ HYPPÄÄ!
- Kone-Mies
- Kielet: Suomi,Englanti
Jep itekkin on pitäny harventaa pellonvierttä paljo.valtravalmet900 kirjoitti:Tässä on hyvä, kun nuo hire workerit jumii puuhun, niin sahaa moottorisahalla koko puun pois. Ei jumi toista kertaa ainakaan samaan puuhun.

Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
-
- Viesti:
Saakos noista ponsseista jotenki telat poijes?

Suora putki on kaiken A ja O.
- Kone-Mies
- Kielet: Suomi,Englanti
Giantilla saa poies 

Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Muttei varmaan kannata kokonaan poistaa, vaan laittaa vaan piilottaa/ laittaa näkymättömäksi ottamalla ruksin pois visibility kohdasta.Kone-Mies kirjoitti:Giantilla saa poies
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti