Modit
- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Modit
Haluaisin tietää saako xbox/ps version fs13:sta modeja,itellä xboxi ja oon ostamassa liven jos vaan on mahdollista saaha siihen modeja.Ainiin meinasi unohtua olisiko tietoa money clithceistä? HUOM:SUOMEKSI
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maaseutu mies
Re: Modit
Ps3/Xbox360 versioon ei ole modeja koska joillakin ei ole netti ja niitä ei voisi asentaa muuta kun jotenki oudosti
ja ei voi huijata rahaa
ja ei voi huijata rahaa

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Itseltäni löytyy PS3:lle. Pelailin sitä aika aktiivisesti tossa alkuvuodesta ja löysin erään pienen kikan millä on mahdollista tienata helposti.
1) Tarvitset sen pienen Deutzin paalaimen jolla paalaat oljet.
2) Tarvitset myös ne pienet paalinkeräys-kärryt. (suosittelen ostamaan niitä heti pari kappaletta)
3) Kerää kärryt täyteen paaleja ja pidä ne traktorin vetokoukussa kiinni.
4) Tallena peli, mene pelin valikkoon tai menuun (miksi sitä nyt haluaa kutsua), tule takaisin peliin ja kuskaa paalit siihen pieneen latoon minne ne myydään.
Tämän niksin satuin huomaamaan joskus pelatessani ja sen avulla yhdestä täydestä kärryllistä on mahdollista saada jonkun 30 - 40 000 rahaa normaalin parin tonnin sijasta.
Itse tykkään pelailla siinä Westbridge mapissa. Suuria peltoja, helppoa rahaa.
Hitto kun ois moninpeli siinä nii auttais niin hemmetisti. Ja sitten noille pyöröpaaleille vois olla joku autostacker.
2) Tarvitset myös ne pienet paalinkeräys-kärryt. (suosittelen ostamaan niitä heti pari kappaletta)
4) Tallena peli, mene pelin valikkoon tai menuun (miksi sitä nyt haluaa kutsua), tule takaisin peliin ja kuskaa paalit siihen pieneen latoon minne ne myydään.
Tämän niksin satuin huomaamaan joskus pelatessani ja sen avulla yhdestä täydestä kärryllistä on mahdollista saada jonkun 30 - 40 000 rahaa normaalin parin tonnin sijasta.

Itse tykkään pelailla siinä Westbridge mapissa. Suuria peltoja, helppoa rahaa.

"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Jummeli! Pitääkin koittaa! Toivottavasti Giantsin pojat ei huomaa tätä bugia, etteivät korjaa.. Itse olen tienannut niillä missioneilla, mutta tämä olisi mukavempaa kuin se edestakaisin ajelu!traktorimies 66 kirjoitti:

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Merssumies
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Merssumies
- Viesti:
On helpompikin tapa tienata, Myy kalustot pois ottaa velat täysille ja ostaa kaikilla rahoilla mehiläiskoppeja, jättää pelin pyörimään muutamaksi tunniksi niin rahaa on tullu. Niillä rahoilla ostelee tuulivoimaloita niin kyllä rupee tienaa.
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
No, silleenki tietenkin, mutta siinä menee hitosti aikaa.. 

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Kukin omalla tyylillään.Valmet 755 kirjoitti:No, silleenki tietenkin, mutta siinä menee hitosti aikaa..

"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Kiitti tosta kikasta. Pakko testata huomenna Westbridge mapissa.traktorimies 66 kirjoitti:Itseltäni löytyy PS3:lle. Pelailin sitä aika aktiivisesti tossa alkuvuodesta ja löysin erään pienen kikan millä on mahdollista tienata helposti.
Itse tykkään pelailla siinä Westbridge mapissa. Suuria peltoja, helppoa rahaa.Hitto kun ois moninpeli siinä nii auttais niin hemmetisti. Ja sitten noille pyöröpaaleille vois olla joku autostacker.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Eikös siin mee jo pelin intoki ku sitä rahaa on ku roskaa ja saa ostettua isot koneet heti. Eikös se oo pelin tarkotuski et pitää viljellä ja investoida sitä mukaa ku rahaa tulee. Mutta kukin tyylillään...