LS-FIN tulevaisuus
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: LS-FIN tulevaisuus
Mie kannatan foorumin säilyttämistä lähes nykyisellään.
Olen kohta 50 vuotias eläkeläinen ja pelaan paljon pelejä. Osaltaan tietysti johtuu tuosta eläkkeelle joutumisesta noin 10 v sitten. Farmisimuja olen pelaillut varmaankin ensimmäisestä versiosta alkaen. Täällä foorumilla olen sillointällöin käynyt yleensä etsimässä jotain modia taikka apuja johonkin modi ongelmaan. Tuo kiusaaminen ja "kettuilu ilmapiiri" on pitänyt tällä voorumilla vierailuni vähäisenä.
Elikäs olen RiskyP kanssa samaa mieltä foorumin korjaus ehdotusten kanssa.
ps. Aivoinfarkti on perseestä
Olen kohta 50 vuotias eläkeläinen ja pelaan paljon pelejä. Osaltaan tietysti johtuu tuosta eläkkeelle joutumisesta noin 10 v sitten. Farmisimuja olen pelaillut varmaankin ensimmäisestä versiosta alkaen. Täällä foorumilla olen sillointällöin käynyt yleensä etsimässä jotain modia taikka apuja johonkin modi ongelmaan. Tuo kiusaaminen ja "kettuilu ilmapiiri" on pitänyt tällä voorumilla vierailuni vähäisenä.
Elikäs olen RiskyP kanssa samaa mieltä foorumin korjaus ehdotusten kanssa.
ps. Aivoinfarkti on perseestä
Sunkhan sole mikhän
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Itsekin olen täällä ollut melkein kymmenen vuotta. Kannatan foorumin mainostamista, että tänne saataisiin uutta porukkaa ja uusia modaajia. Nykyään suurinosa foorumin käyttäjistä alkaa olemaan jo siinä iässä, että eletään elämän kiireisimpia aikoja.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Svenska, English
Onhan se harmillista että tämä foorumi alkaa olemaan hiljainen mutta ei ihme kun suurin osa suomalaisista FS modaajista ovat menneet eteenpäin elämässään ja nuoremmat henkilöt ei tiedä tämän foorumin olemassaolosta. Vähän vanhemmat käyttävät vielä foorumeita, kuten esimerkiksi Opel Club Finland on todella aktiivinen foorumi (toki autoilijoita on enemmän kuin FS pelaajia mutta silti). En kannata foorumin sulkemista mutta loppu taitaa olla lähellä
- olavi
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: EnVit#uTiedä
Itsehän olen ollut täällä joku 4-5 vuotta ja muistan ne ajat kun melkein joka viikko tuli uusi esimerkiksi Valmetti/kartta modi. Ja voin itsekkin sen sanoa että on mennyt jonkin verran moti pelata vaikka uusinta Farming Simulatoria, vaikka olenkin kohta pelanut sitä 100 tuntia. Itse kannatan sivuston pystyssä pitämistä, mutta khyl joitakin muutoksi tämä foorumi tartee. RiskyPllä oli pari aikas hyvää muutos ideaa. Mainostaminen vois ehkä toimia jos joku vaikka YT videolla mainostaisi tätä foorumia. Itehän myös haluaisin tehdä omia karttoja, mutta itellä on se ongelmana että en saa Giants Editoria auki tällä koneella, joka on aika peestä. Mut kuitenkin parilla muutoksella ja ehkä mainostamisella voisi saada tänne lisää porukkaa/modaajia. Ja sori jos on joitakin kirjoitus virheitä.
BMW/Mitsubishi Best cars
- Henri1994
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Täältä löytyy aika paljo aina kaikkee tuohon Farming Simulaattoreihin ja ei tätä sivustoa kannata poistaa ja aina kun joku tarvii modeja nii varmasti tuleevat ensimmäisenä tänne kahtoo löytyykö mimmosii modeja. Tietty sais vähän päivittää foorumin ulkonäköä. Mainostusta tämä kaipaisi myös että uudet henkilöt osaisivat foorumille tulla niin vähän heräilis henkiin tämä LS-FIN foorumi
Tilatkaa minun Youtube kanava ---> https://www.youtube.com/channel/UC0C-lG ... pN531lnXDQ
- lucosol
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Yksi olis jos foorumille lisättäisiin uusia toimintoja yms. Tehdään käyttöä helpottavia asioita yms. Kummiskin täällä on tietoa mitä mahdolliset "tulevat" suomalaispelaajat tarvitsevat. Toinen on se että jos tämä fooruumi jätettäisiin edellisten tietojen tarvitseville pelaajille infoksi, sitten aktiivisempaan käyttöön tulisi esim. joku discord, tehtäisiin sinne maatalous yms aiheet, mitkä täälläkin ovat, elikkä jätetään vanha foorumi kaikkien hyödyllisien tietojen varalle, mutta aktiivisempi keskustelu tuolla discordin puolella. Sitten siellä tapahtuisi toiminta, kysyttäisiin muiden mielipiteitä mitä sinne halutaan, että porukka kävisi siellä ja olisi "helppo" saada tarvittava tieto ja keskustella suoraan vaikka kännykällä.
-
- Viesti:
Eräs vaihtoehto tuo toinenkin, mutta foorumin perimmäinen idea katoaa lähes täydellisesti. Eikös nimenomaan haluta lisätä foorumin aktiviteettia eikä laskea?
Suora putki on kaiken A ja O.
- lucosol
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Nää on näitä vaikeita kysymyksiä, pitäs varmaan olla joku mobiilisovelllus, mutta ei sekään fooruumin käyttöä nyt mitenkään varsinaisesti lisää.
Kaiken lisäksi kuka sen sitten tekisi, ideoita kyllä on, mutta niiden toteuttaminen vaan se monimutkaisempi puoli. Pitäisi kai keksiä joku kätevä ominaisuus, esim tuo edellä mainittu mobiilisovellus kännykässä, josta lataat modin joka sitten ilmeistyisi suoraan tietokoneelle tai jopa suoraan pelin mods kansioon, tämmösen toteuttaminen mahdotonta, mutta jospa jonkun vastaavanlaisen toiminnon saisi tehtyä.
Kaiken lisäksi kuka sen sitten tekisi, ideoita kyllä on, mutta niiden toteuttaminen vaan se monimutkaisempi puoli. Pitäisi kai keksiä joku kätevä ominaisuus, esim tuo edellä mainittu mobiilisovellus kännykässä, josta lataat modin joka sitten ilmeistyisi suoraan tietokoneelle tai jopa suoraan pelin mods kansioon, tämmösen toteuttaminen mahdotonta, mutta jospa jonkun vastaavanlaisen toiminnon saisi tehtyä.
-
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jonttu
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mitä järkeä on pistää sivustoa kiinni ku eihän sitte enään sais suomi modeja mistään ja vaikka ois hiljasta niin ei oo järkeä lopettaa
Valmetilla tehään voimaa
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Discord voisi olla paikka, johon laajentaa ja kansainvälistää foorumia.Advance173 kirjoitti:Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
-
- Kielet: Finska, svenska och engelska
Vaan tiskortti ei ole foorumi. On mullakin Quakenetti ollu auki 20 vuotta eikä siellä enää ole niippal jengiä ku ennen.Lapinpoika_ kirjoitti:Discord voisi olla paikka, johon laajentaa ja kansainvälistää foorumia.Advance173 kirjoitti:Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
Rai rai
-
Ei ole ei, vaan se on tätä nykyaikaa kait.Hiatane kirjoitti:Vaan tiskortti ei ole foorumi.
-En säker kompis!
-
Jos uusi sukupolvi ei ota foorumia omakseen, foorumi kuihtuu hieman kun vanha sukupolvi alkaa tekemään IRL asioitakin.
Pitää saada nuoriso mukaan, mutta kyllä kannattaa pohtia myös foorumin rakennetta ja käytettävyyttä, että nykysomenuoriso ei kokisi paikkaa hankalaksi lähestyä.
Discord nykypäivänä on aika vahva alusta, se syö perinteisiltä foorumeilta ja VoIPeilta asiakaskuntaa kun se toimii vähän molempina, vaikka ei ehkä paras ratkaisu ole kummankaan korviikkeena.
Pitää saada nuoriso mukaan, mutta kyllä kannattaa pohtia myös foorumin rakennetta ja käytettävyyttä, että nykysomenuoriso ei kokisi paikkaa hankalaksi lähestyä.
Discord nykypäivänä on aika vahva alusta, se syö perinteisiltä foorumeilta ja VoIPeilta asiakaskuntaa kun se toimii vähän molempina, vaikka ei ehkä paras ratkaisu ole kummankaan korviikkeena.
-
Kuulun itsekkin tähän vanhaan kastiin, 38 kellossa.
En ole discorttia käyttäny, enkä tiedä miten se toimii, mutta miten se olisi enemmän mobiilisovellus kuin tämä foorumi kännykällä käytettynä, molemmat kuitenkin tarvinnevat nettiyhteyden?
RiskyP jo kertoi munkin mielipiteen. Suurin syy olla käymättä täällä turhan usein johtuu siitä että kaikki keskustelu kaikesta käydään parin hassun otsikon alla ja minkään avun/tiedon löytäminen tai antaminen on liian työlästä.
[Ot]Fs19 on mun mielestä sellanen peli että sillä olis edellytykset pitkäänkin elinkaareen, itse ainakin tykkään, joska siihen on jo saatu niin paljon hyviä ominaisuuksia (modeja, vanillassa ei oikeestaan mitään eroa oo ollu edelliseen ikinä), että itse ainakin viihdyn pelin parissa hyvinkin.[//ot]
En ole discorttia käyttäny, enkä tiedä miten se toimii, mutta miten se olisi enemmän mobiilisovellus kuin tämä foorumi kännykällä käytettynä, molemmat kuitenkin tarvinnevat nettiyhteyden?
RiskyP jo kertoi munkin mielipiteen. Suurin syy olla käymättä täällä turhan usein johtuu siitä että kaikki keskustelu kaikesta käydään parin hassun otsikon alla ja minkään avun/tiedon löytäminen tai antaminen on liian työlästä.
[Ot]Fs19 on mun mielestä sellanen peli että sillä olis edellytykset pitkäänkin elinkaareen, itse ainakin tykkään, joska siihen on jo saatu niin paljon hyviä ominaisuuksia (modeja, vanillassa ei oikeestaan mitään eroa oo ollu edelliseen ikinä), että itse ainakin viihdyn pelin parissa hyvinkin.[//ot]
-
- Kielet: Suomi, englanti, ruotsi jotenkin
- Multiplayer tunnuksesi?: MettäMiäs
- Maatila
- Moderaattori
Re:
Pakkoko sitä on osata modata ,kun on monta muutakin keinoa pitää foorumia aktiivisena. Aiheita on vaikka kuinka niin jo on kumma jos ei mitään löydy mihin aiheeseen voisi kirjoitella tai laittaa kuvia. Ihmettelen sinällään ,kun yli 300 henkilöä on sitä mieltä ettei foorumia ei saa sulkea. Mutta on vain muutamia jotka ovat foorumilla edes jollain tapaa aktiivisia.samppa2008 kirjoitti:Niin, pitäs varmaa itekki opetella kunnolla modaamaan, saatais ees jotain tännekin
-
Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
- Maatila
- Moderaattori
Ei taida osallistujia olla, kun ei parhaimpinakaan aikoina kovinkaan paljon niitä ollut. Kyllä pitäisi tämän hetken aiheetkin riittää, on niitä sen verran laidasta laitaan. Pitäisi vaan jokin kannustus keksiä jolla saadaan porukka kirjoitteleen. Moni vaan selaa eikä ota kantaa mihinkään.Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Pelaako näitä vielä joku?Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
-
Kyllä, eihän mullakaan ole 19 kuin 270h, mutta modaukseen kolminkertainen summa.jiitu kirjoitti:Pelaako näitä vielä joku?Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Kyllähän se tahtoo aika väistämättä vähän ohi ajaa omalla kohdalla ainakin niistä "kulta-ajoista", kun 2011 versio tuli moninpeleineen kehiin.. Hengessä koitan mukana olla kuitenkin vielä ja eiköhän tuo taas seuraava peliversio tule ostettua kunhan saavat aikaiseksi tehdä.jiitu kirjoitti:Pelaako näitä vielä joku?Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.
EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
Discord: oHKonDee#1159
-
Discord on muuten hyvä, mutta jos ajatellaan että halutaan nimenomaan tätä foorumia elvyttää, niin sitä se Discord ei ainakaan auta, vaan päinvastoin.Ainasoja kirjoitti: ↑07.04.2021 00:07 Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.
EDIT:
-En säker kompis!
- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Joo ei mieltä ylennä yrittää pitää sivustoa ajantasalla ja hoitaa myös kulupuolia pitkälti itse.Pelaaja80 kirjoitti: ↑07.04.2021 07:10Discord on muuten hyvä, mutta jos ajatellaan että halutaan nimenomaan tätä foorumia elvyttää, niin sitä se Discord ei ainakaan auta, vaan päinvastoin.Ainasoja kirjoitti: ↑07.04.2021 00:07 Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.
EDIT:
Nytkin tehtiin isoja päivityksiä vaikka ne ei välttämättä päällepäin edes oikein näy.
#MakeLS-FINGreatAgain!