Kannatan, ja joku kuvakisan voittaja tagi nimen alle voitosta.Valmet 755 kirjoitti:Kerran kuussa vois olla soveliaampi, kerkiäis enemmän osallistujia eikä olisi niin jatkuvaa äänienlaskua.pyry123 kirjoitti:Mutta vanhat kunnon "kuvakisat" takaisin, vaikka sillain että "Viikon parhain", että ne ketkä haluaa osallistua siihen laittaa kuvat ja niistä valitaan yksi.
Tämä vois olla kyllä ihan piristävä ilmiö taas vaihteeksi. Vaikka itse en farmingia enää juuri koskaan pelailekkaan.
Operaatio Make LS-FIN Great Again!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Tänne voisi esim modeina tehdä pilkekoneita ja valtroja. Tää on ehotus, kun itse en osaa modata.
Viimeksi muokannut Advance173, 23.05.2021 17:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Iso alkukirjain ja piste.
Syy: Iso alkukirjain ja piste.
-
- Kielet: Finska, svenska och engelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
En ny keksi muutakaan paikkaa kysyä ni menikö ne paidat ikinä jakoon facessa?
Rai rai
-
- Kielet: suomi ja ralli enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: luket
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Valitettavan totta joka sana. Ja mitä farmiblogaamiseenkin taitaa tulla niin taidan minä olla ollut melkolailla viimeset vuodet se ainoo kirjottaja ja itselläkin elämänmuutosten ja yleisen jaksamisen takia lopahtanut sekin. Kannustan vahvasti muitakin kirjottamaan ja lukemaan blogeja, koska niitä olisi kiva tehdä, jos saisi palautetta tasaisesti ja olisi myös vähän muita blogeja siinä rinnalla pyörimässä, että voisi lueskella mielenkiinnolla muidenkin tarinoita omien sijaan.Luukaspoika kirjoitti: ↑21.04.2022 21:32 Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä.
-
- Kielet: suomi ja ralli enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: luket
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Niinpä jotenki ku sais tänne lisää eloa. Kun kaikki pikkupojat ketkä farminkia pelaa niin käyttävät tätä pelkkänä modien lataus paikkana
-
Mahtaapa täältäki kaikki vanhemmat käyttäjät olla sen ikäsiä jo että työt yms muut kiireet vie suurimman osan ajasta sekä ei enää niin paljoa kiinnostele foorumilla pyöriä. Ja tieten onhan sitäki että niinku esim meillä tilan pito loppu nelisen vuotta sitte kun ei kannattanu enää.RehuriFin kirjoitti: ↑27.04.2022 00:46Valitettavan totta joka sana. Ja mitä farmiblogaamiseenkin taitaa tulla niin taidan minä olla ollut melkolailla viimeset vuodet se ainoo kirjottaja ja itselläkin elämänmuutosten ja yleisen jaksamisen takia lopahtanut sekin. Kannustan vahvasti muitakin kirjottamaan ja lukemaan blogeja, koska niitä olisi kiva tehdä, jos saisi palautetta tasaisesti ja olisi myös vähän muita blogeja siinä rinnalla pyörimässä, että voisi lueskella mielenkiinnolla muidenkin tarinoita omien sijaan.Luukaspoika kirjoitti: ↑21.04.2022 21:32 Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä.