Helepoimmalla pääset, kö tuossa minkä päällä tuo on, niin on jo valmiiksi aukastavat ovet, niin pastetat vaan nuo voorttin ovet niitten vanhojen ovien tilalle.superi kirjoitti:.. juu ja tältä foorumilta kun on etsinyt ohjeita niin aikaslail neulaa heinäsuovasta meininkiä ollut. Muuten on perus systeemit ite opittu mutta toi aukeavien ovien teko ollut jostain syystä haastavaa.
Ford TW-35 Keskeneräänen
Alueen säännöt
§1 Keskeneräiset modit ja mallit.
§1.1 Kun annat jakoon keskeneräisen modin tai mallin niin huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Keskeneräisten modien ja mallien lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen keskeneräisten modien ja mallien julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos.
§1 Keskeneräiset modit ja mallit.
§1.1 Kun annat jakoon keskeneräisen modin tai mallin niin huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Keskeneräisten modien ja mallien lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen keskeneräisten modien ja mallien julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos.

- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Ford TW-35 Keskeneräänen

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
.. juuri tälläset vastaukset auttavat asiassa eteenpäin. Ei mitkään räkänokkien mukamas hauskat kommentit. kiitokset ännälle.
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Jaaano mää vaihoin indexsit ja laitoin rotmax ja rotminit uusiks.Ännä kirjoitti:Helepoimmalla pääset, kö tuossa minkä päällä tuo on, niin on jo valmiiksi aukastavat ovet, niin pastetat vaan nuo voorttin ovet niitten vanhojen ovien tilalle.superi kirjoitti:.. juu ja tältä foorumilta kun on etsinyt ohjeita niin aikaslail neulaa heinäsuovasta meininkiä ollut. Muuten on perus systeemit ite opittu mutta toi aukeavien ovien teko ollut jostain syystä haastavaa.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: En omista tunnusta
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
komee vois ladata.
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mitesku tästä vaihtaa äänet nii koko peli kaatuu traktorin ostaessaessa,juu on kyllä ääni tidostojen nimet kyllä samat kun alkuperäiset.