Realistinen käyttötuntimittari scripti

Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Realistinen käyttötuntimittari scripti

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Tuli tämmönen vastaan!
Kuva
The archive contains:
- scripts: mthCounter.lua and indoorAnalogOTHud.lua
- readme file (open in notepad) .xml with installation instructions for the aforementioned scripts in Polish, English and German
- i3d with an exemplary meter model (6 separate segments).

The downloaded archive should be unpacked.

Version 2.0:
* Complete rebuilding of the script
* Changed method of calculating motohours (dependence on the current engine speed, nominal speed (or maximum in the absence of this data) and the scale of time in the game, not speed)
* HUD added showing the number of hours
* Slightly changed name - mthCounter instead of motohoursCounter
* An additional script: indoorAnalogOTHud.lua that adds an analog hour meter for the engine (supplement of basic indoorHuda)


Credits:agRush2k
Tämä ei ole modi! Asennusohje tulee paketin mukana.
 Lataa tästä...

Palaa sivulle “Erityiset ominaisuudet”