Credits:
Model: ??
Textures: ??
InGame: ??
skin and edit: Mrteema
Convert ls11->13: Mrteema
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Laitoikko joitain muitakin modeja ei tää mulla oo laginu.Junski kirjoitti:Muuten ihan hyvä mutta peli alotti kauhian lagittamisen kun tämän heitti modeihin.... Nyt ku on poistettu nii lagi jäi, peli käytetty kerran nollilla, kokkeellu eri karttoja ilman modeja mutta lagitus jäi.... Aikasemmin ei lagituksesta mittää tietoa.
Se irrotettava isme oli sillon kans, vähän mietin että menneekö ne jossaki ristiin.... Ismen poisti nii jonku verran väheni. Voipi olla että on josaki muuallaki se ongelma ku välillä toimii aivan oikeen ja välillä on semmosta töktöktökkömistä koko peli.mrteema kirjoitti:Laitoikko joitain muitakin modeja ei tää mulla oo laginu.Junski kirjoitti:Muuten ihan hyvä mutta peli alotti kauhian lagittamisen kun tämän heitti modeihin.... Nyt ku on poistettu nii lagi jäi, peli käytetty kerran nollilla, kokkeellu eri karttoja ilman modeja mutta lagitus jäi.... Aikasemmin ei lagituksesta mittää tietoa.
siu pitää tehä uus modit kansio sit siirrät kaikki modit vanhast uuteen koit jos toimis.Junski kirjoitti:Se irrotettava isme oli sillon kans, vähän mietin että menneekö ne jossaki ristiin.... Ismen poisti nii jonku verran väheni. Voipi olla että on josaki muuallaki se ongelma ku välillä toimii aivan oikeen ja välillä on semmosta töktöktökkömistä koko peli.mrteema kirjoitti:Laitoikko joitain muitakin modeja ei tää mulla oo laginu.Junski kirjoitti:Muuten ihan hyvä mutta peli alotti kauhian lagittamisen kun tämän heitti modeihin.... Nyt ku on poistettu nii lagi jäi, peli käytetty kerran nollilla, kokkeellu eri karttoja ilman modeja mutta lagitus jäi.... Aikasemmin ei lagituksesta mittää tietoa.