No onhan minulla kortti, vaikken sitä ole oikeastaan koskaan tarvinnut. Nytpä sitten tuli sekin aika, kun piti lähteä lumisieppareita kuskaamaan parinsadan kilometrin päähän firmalta. Mikäs siinä hytissä istuskellessa.
Innostuin sitten kuskina olosta niin, että siirryin hallin puolelta ajamaan.
Noh, kävin Wienissä kerran lomalla. Tietysti tapasin mukavan naisen joka on myös Suomesta kotoisin. Kävimme kahvilla pariin otteeseen ja asia alkoi edetä...
Kun lähtöpäivä oli lähellä, hän yhtäkkiä kysyikin että kiinnostaisiko minua alkaa hänen isälleen kuskiksi, kun kerran olen kuskinpaikasta innostunut.
Harkinnan jälkeen päätin ottaa paikan vastaan. Ajelin siinä sitten ties minkämoisilla autoilla, kohtuu uusia olivat kaikki.
Jokusen vuoden päästä rahaa olikin kertynyt ylimääräistä ja päätin ostaa oman tallin+rekan. Toki lainaa oli otettava, muttei mahdottomasti.
Ensin oli joku halpa Man, mutta sitten vaihtui aika pian tuohon kohtuu uuteen Daviin. Joku 130 000km oli sillä ajettu. Ei siitä sen suurempia puheita, taas oli muutama vuosi vierähtänyt ja sain vähän avustuksia tältä naisen isältä ja ylityöt olivat olleet ansiokkaita.
Siispä ostin toisen tallin ja palkkasin yhden kuljettajan, toisen rekan sain pilkkahinnalla joten eipä muutakun noiden kuvien pariin.
Tässä sitä nyt ollaan ajelemassa pitkin Eurooppaa seuraavilla lukemilla:
Rekat
DAV XF (itse ajan tällä)
Scania W474 DN
Viikon tuotto: ~174 000€
Tilin saldo: ~36.000€
Velka: ~12.000€
Osa 1
Lähin siinä viemään sitten appelsiineja Berliinistä Hampuriin. Palkka oli 8.818€, ihan sopivasti semmoiselta matkalta.
Lisäksi työkaverini Benny sai lastin perille ja tienasi 10.000€ firmalle.
Lähdin sitten hakemaa hedelmät Berliinistä.

Ekoista valoista päästiikin sitten pysähtymättä.

Hampurii menossa.

Aika hiljanen moottoritie näin 11 aikaa aamusella.

Päästiikin siinä jo sitten Hampurin valoihin.

Noh, sittenpä oltiikin jo perillä.

On ollu sen verran rankkaa että päätinkin mennä hotellii viettämään loppupäivän ja ottaa nokoset.

Siinä sitte iltapäivän ja illan levättyä olikin aika lähteä heittämää uutta kuormaa. Ei tarvinnut ajella velimatkoja kun kuorma lähti ihan hotellin vierestä.

Tällä kertaa viedöön vesitankkia Hampurista Sheffieldiin. Tuloja pitäis olla semmosen 27.155€, jos kaikki menee niinkun pitää. Kun on matkaa 1045km, niin voi sattua mitä vain.. Toivottavasti menee reissu hyvin.

Ei muuta kun menoks! Aika hyvät lisäpitkät.

Ja hieno kuutamo!

No sitten rupes kahvihammasta kolottamaan sillä tavalla että piti mennä heittämää pari kupposta kahvia ja pullanpala poskee.

Tästä jatketaan ensipäivityksessä!
Jos joku ihmettelee missä tupakkitauot, ni niitä pidettiin sillon ku ehti.
Kommenttia tulemaan.