Jooh, pittääsitä itekki alottaa ajopäiväkirjaa pitämään.
Eli olin suomessa ajamassa puuta sukulaasten virmassa, mutta lähin ulukomaille sitte töihinku ei ennää puunajo napannu. Nytten ajelen pitkin Saksaa, Puolaa, Itävaltaa ja ritteissähi käyn. Minulla ei vielä ommaa autoo satu olemaan, mutta pitäsi pankissa käyä kerjäämässä ja ostaa oma auto. Mutta pittää pistellä kuvia tämän päivän ajoista.
Päivitys 1
Ekkaa kuormaa vein ja kyyissä oli herneitä, alla oli joku Volovo.
On siinä muutama paali.
Toista kuormaa lähin jo viemään jossa oli huonekaluja, alla oli joku Scania.
Rupesi perskuta rallaa satamaanki, vähän matkan pääs oli jumalaton autoletka jonka ees rekka mennee viittäkymppiä...
Siinä poistuja joku tietyö, onko muutes turvallista heilua kameran kanssa ku vauhtia onjoku yheksänkymmpiä?
Joo nytte oon täs hultiksel tätä kirjottelemas ja pitäsi vielä viiä tuo kuorma ja lähtä pankkiin kerjäämään, son moro.
Kommentoikaaha, pittää yrittää raffoja laitta enspäivitykseen sitte isomalle, ku joku kuiteshi valittaa tosta mössöstä.
Kävin kahtomassa Kania kauppoja ja löysin yhen kiinnostavan Kanian jolla oli hintaa 109.034 suunnilleen, lupasin sitte soitellaku tiiän et antaako pankissa tämmöselle lainaa. No ennen sitä lähin Berliinistä viemään malmia Hampuriin.
Otin kärri perrää tuos.
Eihän siinä voima meinannnu riittää nousemmaan tuota mäkkee vaa piti mutkitella nii pääsin ylös.
Nytte oisise mäkihi selätetty.
Hyvin kaajettu 5/5.
Siinä kävi virman auto nostamassa sen ylös ja katottiin et eihä autolle käyny mittää ja lähin sitte jatkammaan matkaa.
Gopro kuva.
Kyltistä tuli mielee et voesi tankata kohtapuoleen, ainaseon joutunu tankkaamaan nämä virman autot.
Siinäsitä tankilla sitte olin.
Tuostei ollukku joku viis kilsaa ennää määränpäähän enkä kerinny ottamaan ennää kuvia. Ens kerralla tarkotus mennä pankkiin tai lähtä viemään kuormaa saa nähä. Mutta päivitys tekkee loppuaan ja haluan kommennttia.