E:sain laitettua rahaa cheat enginen avulla

Ei siitä pitäs ainakaan tulla mitään, itelle ei oo ainakaan mitään tullu.Zimö kirjoitti:Miuu vähän pelottaa asentaa tuo cheat engine mitenkäs teillä varoittaako tietoturva tai joku muu suojaus että se voi olla haitallinen? Minulla sanoo että se voi olla vaarallinen.
Pitäis mennä sinne euro truck simulator 2 kansioon.-Mane. kirjoitti:Mites ku otan tuon screenshotin, ni minne se kuva menee? Ku en löytäny tuolta mitää screenshot kansiookaan.
Modeissa on aina se riski, harmi kyllä.Zimö kirjoitti:Miuu vähän pelottaa asentaa tuo cheat engine mitenkäs teillä varoittaako tietoturva tai joku muu suojaus että se voi olla haitallinen? Minulla sanoo että se voi olla vaarallinen.
Tiedän kyl et pitää mennä sinne, mut missä siel sitten on ne kuvat? Ku en ite nää siel mitää kansioo mis ne kuvat vois olla..RAHTARI FH16 kirjoitti:Pitäis mennä sinne euro truck simulator 2 kansioon.-Mane. kirjoitti:Mites ku otan tuon screenshotin, ni minne se kuva menee? Ku en löytäny tuolta mitää screenshot kansiookaan.
Tiedostot / Euro Truck Simulator / screenshot-Mane. kirjoitti:Tiedän kyl et pitää mennä sinne, mut missä siel sitten on ne kuvat? Ku en ite nää siel mitää kansioo mis ne kuvat vois olla..RAHTARI FH16 kirjoitti:Pitäis mennä sinne euro truck simulator 2 kansioon.-Mane. kirjoitti:Mites ku otan tuon screenshotin, ni minne se kuva menee? Ku en löytäny tuolta mitää screenshot kansiookaan.
Sain jo kaverilta ostettavaa rahaa.Hopea00 kirjoitti:Modeissa on aina se riski, harmi kyllä.Zimö kirjoitti:Miuu vähän pelottaa asentaa tuo cheat engine mitenkäs teillä varoittaako tietoturva tai joku muu suojaus että se voi olla haitallinen? Minulla sanoo että se voi olla vaarallinen.