Määpä tiedän, muistais vaa mikä se noista oli kun se oli itellä. Kunnes totesin paskaks ja viskasin vesilinnulla...
Toki sen modin alkuperäinen linkki kannattais hakea guuglettamalla modin nimi...
Ja lisäks jos siihen modipäkkiin minkä uppaat kuulu se puukärry minkä Koukkulan väreihin väänsin niin voit ottaa sen pois. Se kun ei ole tarkotettu kuin BPlle ja mulle, jos sitä ny haluan käyttää...
Evotuskuvat
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Evotuskuvat

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
Jaahas, mulla ei tullu siinä modipäkissä mitään Koukkulan kärryä, se Koukkulan kärry ei ees toimi ton modipäkin kans samaan aikaan. BluePoweri sano vaan linkkaavas jonkun hyvän kärrymodin ja linkkas päkin missä oli se puukärry ja toi päkki. Ja mikäs siitä päkistä tekee paskan?Killerhangar kirjoitti:Määpä tiedän, muistais vaa mikä se noista oli kun se oli itellä. Kunnes totesin paskaks ja viskasin vesilinnulla...
Toki sen modin alkuperäinen linkki kannattais hakea guuglettamalla modin nimi...
Ja lisäks jos siihen modipäkkiin minkä uppaat kuulu se puukärry minkä Koukkulan väreihin väänsin niin voit ottaa sen pois. Se kun ei ole tarkotettu kuin BPlle ja mulle, jos sitä ny haluan käyttää...

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Login täyttö on jees ja ne on iha liia pitkiä kärryjä. Ja itellä kyllä se tukkikärry toimii iha hyvi, jos ei muita korvaavia ole...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR