JD6930 kirjoitti:Osaasko joku sanoa minkä takia peli kaatuu ku yrittää alottaa saven tuossa mapissa ? Kokeiltu otaa kaikki modit pois ei johdu mistään modista.
Eikös oo tullu selväks tässä aiheessa moneen kertaan että kaikki ei toimi ja on pahasti kesken.. Mutta kiitos nuorien ihmisien jonka ansioista modaamiseen on menny maku ja sitte laitetaa keskeneräsiä konehia jakoo, ja sitte vielä kehataa valittaa ku ei toimiValmet Driver kirjoitti:Mikäs ongelma mulla on ku mappi ei tuu peliin?
Asiaa,Wiuwe^ kirjoitti:JD6930 kirjoitti:Osaasko joku sanoa minkä takia peli kaatuu ku yrittää alottaa saven tuossa mapissa ? Kokeiltu otaa kaikki modit pois ei johdu mistään modista.Eikös oo tullu selväks tässä aiheessa moneen kertaan että kaikki ei toimi ja on pahasti kesken.. Mutta kiitos nuorien ihmisien jonka ansioista modaamiseen on menny maku ja sitte laitetaa keskeneräsiä konehia jakoo, ja sitte vielä kehataa valittaa ku ei toimiValmet Driver kirjoitti:Mikäs ongelma mulla on ku mappi ei tuu peliin?
Giantsista.JuHoZzI kirjoitti:Joku sano screenshoteis että punasessa t140 on piilotetut ek:n kiinnikeet ni miten ne sais essiin?
Jos se on TS-malliMaattanee kirjoitti:Kasitonni sata turpo äänet vaikkei siin oo turboo?
En siis haukkumaan lähe mut
Mulla sama ongelma, mut vaan noissa teekkareissa. Mikä mahtaisi auttaa?98Farminggame kirjoitti:Mulla on jossain noista traktoreista sellaista ongelmaa kun menee koneenseen sisälle pystyy vaan kuvakulmaa liikuttamaan.
Siinä cases ja niis ensimmäsis tee sarjalaisis on ongelmia masikkaa enkä 8100sia testannu.
T140,8400 ja 605 toimii.
Pitäis olla uusin päivitys.
Onko muilla ongelmia?
samaa asiaa!juikeli kirjoitti:Mulla sama ongelma, mut vaan noissa teekkareissa. Mikä mahtaisi auttaa?98Farminggame kirjoitti:Mulla on jossain noista traktoreista sellaista ongelmaa kun menee koneenseen sisälle pystyy vaan kuvakulmaa liikuttamaan.
Siinä cases ja niis ensimmäsis tee sarjalaisis on ongelmia masikkaa enkä 8100sia testannu.
T140,8400 ja 605 toimii.
Onko muilla ongelmia?
Ei mulla kyl oo ongelmaa. :/ValluPoika kirjoitti:samaa asiaa!juikeli kirjoitti:Mulla sama ongelma, mut vaan noissa teekkareissa. Mikä mahtaisi auttaa?98Farminggame kirjoitti:Mulla on jossain noista traktoreista sellaista ongelmaa kun menee koneenseen sisälle pystyy vaan kuvakulmaa liikuttamaan.
T140,8400 ja 605 toimii.
Onko muilla ongelmia?