linkkura https://www.sendspace.com/file/p5sd2a
juu oot kyl hyvä kannustaa pitää sanoo ja kiitti alan nyt taas tekee mappiirape kirjoitti:Elä nyt hermostu.
Ja jatka vaan modaamista niin kehityt pikku hiljaa paremmaksi modaajaksi.
siitä saat ol varma!Vapo_ kirjoitti:Mut tee Se kunnolla!
Aikamoinen työ on ollu laittaa ruahopuuta sinne tänne ja pari objektia sinne tänne!!!vilje Liä kirjoitti:Vittu jos nää mu mapit ei saatana tollasille vittumaidille jonneille kelpaa nii vittu lopetan modaamisen hävetkää ette käsitä mikä työ näissä on vitu jonnet >:(
Joo vittu haista paska sastana jonne tähä mappii opetteli Vilja channelit teitä varte nii haista vaa ja jos sua ei nää mu mapit kiinnosta nii ei oo pakko pelata vitu jonneValtra_mies kirjoitti:Aikamoinen työ on ollu laittaa ruahopuuta sinne tänne ja pari objektia sinne tänne!!!vilje Liä kirjoitti:Vittu jos nää mu mapit ei saatana tollasille vittumaidille jonneille kelpaa nii vittu lopetan modaamisen hävetkää ette käsitä mikä työ näissä on vitu jonnet >:(
Ei tarvii hermostua kuitenkaan.vilje Liä kirjoitti:Joo vittu haista paska sastana jonne tähä mappii opetteli bilja channelit teitä varte nii haista vaa ja jos sua ei nää mu mapit kiinnosta nii ei oo pakko pelata vitu jonneValtra_mies kirjoitti:Aikamoinen työ on ollu laittaa ruahopuuta sinne tänne ja pari objektia sinne tänne!!!vilje Liä kirjoitti:Vittu jos nää mu mapit ei saatana tollasille vittumaidille jonneille kelpaa nii vittu lopetan modaamisen hävetkää ette käsitä mikä työ näissä on vitu jonnet >:(
okJusa kirjoitti:Off topic mutta pakko kiriottaa silti.. Miettiny monesti mikähän mahtaa olla tämän sivuston kiriottelijoiden keski-ikä, taitaa olla lähemmäs kymmenen kuin kakskymmentä, eihän siinä mitään pahaa ole mutta sitte täälä huutelee joku tämmönen ala/ylä-aste ikänen raivona muita jonneks ku annetaan vähä kritiikkiä. Tähänki varmaan kiriottaa perähän että "vitun jonne piä pääs kii oot ite joku 12w mä oon 19" mutta antaapa poijan kiriotella. ihte oon varmaan iän puolestä vanhimpia täälä niin huvittaa nämät. Ps ja en kyllä varmastikkaan mikään vanhin ole mutta kumminkin..
Voisit laittaakinURSUSkuski kirjoitti:Mulla olis tästä se editoitu versio ni antaskohan vilje liä antaa sen tänne jakoon ja muutkin osakkaat?????Asiahan ei tietenkäään minulle kuulu,mutta minä vaan kysyn ja mitäs lataajat olis mieltä.
Näinkö on siinä on sitte laajentunna se alue peltoa ei ole vielä tullu lissee aluetta on tietä mäkeä paskaa tietä siellä hyvää ei ookkaan ja,sitten on soramontttu se tie pitää parantaa sinne siis se loppupätkä ku ei jaksa 702Svetää ison kärrin kaa rinnetää ylös ja vinkki olkaa varovaisia jos latatte mapin ni siinä montulle mennessä äläkää ajako kovasti mulla meni pitkäksii ekalla teen peltoo ni katotaan sitte sitä jakoon laittamista.141 kirjoitti:Voisit laittaakinURSUSkuski kirjoitti:Mulla olis tästä se editoitu versio ni antaskohan vilje liä antaa sen tänne jakoon ja muutkin osakkaat?????Asiahan ei tietenkäään minulle kuulu,mutta minä vaan kysyn ja mitäs lataajat olis mieltä.
Samaa mieltä molemmissa asioissa.maon kirjoitti:Kannattaa vaan jatkaa harjoittelua mut ei kannata tunkea kaikkia puolivalmiita mappia jakoon.