En enää muista mikä on, mut modhosterist mää sen joskus latasin.arttu-puotsaari kirjoitti:Vähä tyhmää kysymys ehkä,mutta mikä puimuri tos kuvassa on? (Saisko linkkiä)

En enää muista mikä on, mut modhosterist mää sen joskus latasin.arttu-puotsaari kirjoitti:Vähä tyhmää kysymys ehkä,mutta mikä puimuri tos kuvassa on? (Saisko linkkiä)
Nonni! Niin minäkin..pelaaja80 kirjoitti:hienoa!! tämä on asiaa kun asun maskussa:D!
Sanos mistä vitusta johtuu että kun pelaan tällä mapilla mun fps droppaa 10?matias kirjoitti:Jaa a..mikko kirjoitti:Lataan.
Ps mulle vois tehdä kevenetyn version jos joku viittii kiitos
Muuten on hyvä pelata mutta pätkii aivan perkeeleesti koneet tökkii mällä liikkuu missä vika.Konees on vaa huono.
No juu paha sanoa, meinaa tää mun acerin läppäri ainaki pyörittää moitteettomasti. Ja V2:sta on Zimö tehnyt, Jos lukisit kommentteja.. Alkaa kuulemma olemaan valmis.
Mitä järkee kommentoida vaikka oot huomannu tän jo aikoja sitte?nyykkäri mies12 kirjoitti:Kitos komeesta mapista!
Nyt vasta latasin!Onskuli11 kirjoitti:Mitä järkee kommentoida vaikka oot huomannu tän jo aikoja sitte?nyykkäri mies12 kirjoitti:Kitos komeesta mapista!
Lukisit aiempia kommentteja.. tuskin toimii tässä mapissa... ku ei kellää toiminu...pohjalaanen kirjoitti:Ite en saa otettua lietettä säiliöstä ja bga:han sain kipattua, mutta mitä pitää tehä että sieltä saa otettua siilo kamaa?
E: tai no maskussa... no ainakin lähellä meinaan mietoisissa,jos tiedät sen pienen kylän sillä mynämäessä päin...Matias kirjoitti:Nonni! Niin minäkin..pelaaja80 kirjoitti:hienoa!! tämä on asiaa kun asun maskussa:D!
Elä huuvva. Ee oo kivvoo. Se linkki tulloo jos on tullakseen ooman meuhkoomostakinFENTMAN kirjoitti:VOISKO UPPIA VAIKKA FILEUPLOADIIN KIITOS !!