Gredut:
By: Reiska95
Rakennukset: Venom,axel of sweden,Reiska95
Lisää kuvia alla..

![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Saa laittaa..N141H kirjoitti:Kiitos paljon! Saakos tästä laittaa konvatun version jakohon?
Ei siihe ees tuu sitä Fill level 0 (0%) eikä viljaakaa voi kipataPelaaja80 kirjoitti:Kyllä siinä itse lietaltaassa on triggeri, sulla ei taiha olla paskaa vaan.
Mulla ilmeni sama ongelma joku aika sitten kun oli more realistic modi. Sain toimimaan kun ostin painavemman/isomman traktorin. Eli sulla on todennäkösesti vaan liian kevyitä rattoreita.valmetmies00 kirjoitti:Ilmeni tällänen ongelma: Miks tekee tällästä täs mapis ihan millä traktorilla tai äkeellä tahansa. Kun laskee äkeen pellolle ja painaa w:tä nii rupee menemään suoraan eikä pysty kääntämään ennenku nostaa äkeen pellosta ylös. Äes on muokkaamaton ja mappi myös.
Sama. Sitä minäkin utelisin, että missäs on lietetrikkeri? Ja Pelaaja80 mulla sitä lietettä ainaki oli ku katoin staticks:sista nii siel luki 28000%Puolimatka02 kirjoitti:Ei siihe ees tuu sitä Fill level 0 (0%) eikä viljaakaa voi kipataPelaaja80 kirjoitti:Kyllä siinä itse lietaltaassa on triggeri, sulla ei taiha olla paskaa vaan.
Ja paskaa koitin ottaa tuosta kaivosta mikä on alotusviestin kuvassa.