Kuusisto mappi [MP]
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Kuusisto mappi [MP]
Nätti mappi!
Kiitos! Vielä kun tekisit mapin, missä kaikki pellot ei olisi noin suorakaiteen muotoisia, nii olisi kyllä pirun hyviä! 

Syytön minä siihen olen että tuolla tilalla on oikeastikkin pellot tuollaisia.
Pari asiaa mistä tuo mappia eroaa oikeasta tilasta, ovat yksi heinäpelto ja puuttuva yksi puuttuva sähkölinja. Toki sitten taas sekin pelto on naapurin omistuksessa.
Toki heti tehdään muunkin muotoisia peltoja, kunhan mapin pohjaan saadaan sellaiset ominaisuudet, että vinoonkin menevät ojat ovat luoti suoria, eikä sellaisia perhanan siksakki kuraa.

Toki heti tehdään muunkin muotoisia peltoja, kunhan mapin pohjaan saadaan sellaiset ominaisuudet, että vinoonkin menevät ojat ovat luoti suoria, eikä sellaisia perhanan siksakki kuraa.
Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
On kyllä hemmetin hyvä mappi mitä pelailin ja hyvät joulut. 

Mersumies henkeen ja vereen.
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Hyvät niistäkin ojista saa ku vähä smootaa jne... Ketä niitä ojia kattelee sen enempää onko siksakkia.. Smootaa ja kasvit päälle ni mitää huomaa ja hyvät on...Jellona77 kirjoitti:Syytön minä siihen olen että tuolla tilalla on oikeastikkin pellot tuollaisia.Pari asiaa mistä tuo mappia eroaa oikeasta tilasta, ovat yksi heinäpelto ja puuttuva yksi puuttuva sähkölinja. Toki sitten taas sekin pelto on naapurin omistuksessa.

-
- Kielet: suomi, eniten ruotsia,
- Multiplayer tunnuksesi?: linke
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Voisiko joku uppia sendspacen.
VOIN TESTATA MODEJA/MAPPEJA PISTÄKÄÄ VAAN YV TÄ (HUOM VAIN FARMING SIMULATOR 15)
Mikäs vika file-uploadetissa on?
Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb
- Massikka-poika
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Matti
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Ei mikää.
- Lännen c110
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen