Tässäpä tämäkin LS2013 yhteensopivana.
Modell, In-game, Textures: juketsu
Big thanks: Venom
LS2013: valtravalmet900
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Mitä pahaa siinä on jos konvertaa LS11 --> LS13? Ei mua kyllä haittaisi, jos mun modi konverrettais LS13 ja laittais jakoon, ei se oo ku toisesta pelistä toiseen peliin siirtämistä..Hopea00 kirjoitti:Kirjoittakaa edes oikein...
Ja jos minä modaisin ja julkaisisin hienon kärryn. En tahtoisi että sitä mennään heti konvertamaan/sorkkimaan.
Miettikää ennenkuin kirjoitatte...
Eipähän tarvii konvertaa sitä ite.MrSuomi kirjoitti:Mitä pahaa siinä on jos konvertaa LS11 --> LS13? Ei mua kyllä haittaisi, jos mun modi konverrettais LS13 ja laittais jakoon, ei se oo ku toisesta pelistä toiseen peliin siirtämistä..Hopea00 kirjoitti:Kirjoittakaa edes oikein...
Ja jos minä modaisin ja julkaisisin hienon kärryn. En tahtoisi että sitä mennään heti konvertamaan/sorkkimaan.
Nimenomaan ja tiedoksi vaan että on.MrSuomi kirjoitti:Mitä pahaa siinä on jos konvertaa LS11 --> LS13? Ei mua kyllä haittaisi, jos mun modi konverrettais LS13 ja laittais jakoon, ei se oo ku toisesta pelistä toiseen peliin siirtämistä..Hopea00 kirjoitti:Kirjoittakaa edes oikein...
![]() | Lataa tästä... |
Mites tuolta laataan nykyään?maajusssiiii kirjoitti:http://uploaded.net/file/rcp5tv
Meni alle puoli minuuttia löytää googlella uus linkki....
![]() | Lataa tästä... |