Lataus:
![]() | Lataa tästä... |
Agromet, Fumski
LS 13: roller90
Total Edit: Monster
![]() | Lataa tästä... |
Kylläpäs sitä ny käskytetään. Ihan hyvin voi ladata tuostaki linkistä.A93Hitekki kirjoitti:Uppikaa muualle.
Mutta mä en voi. Pitää oottaa ku latasin jonku mapin tuolta lataussivulta, niin nytte ei voi ladata tuota Ursusta. Siksi kysyn linkkiä.Ännä kirjoitti:Kylläpäs sitä ny käskytetään. Ihan hyvin voi ladata tuostaki linkistä.A93Hitekki kirjoitti:Uppikaa muualle.
No niinpä tietysti! Ei voi oottaa sitä tuntia, että uuestaan saa lajattua, vaan pitää käskiä muitten upata, KAIKKI MULLE HETI NY!!A93Hitekki kirjoitti:Mutta mä en voi. Pitää oottaa ku latasin jonku mapin tuolta lataussivulta, niin nytte ei voi ladata tuota Ursusta. Siksi kysyn linkkiä.Ännä kirjoitti:Kylläpäs sitä ny käskytetään. Ihan hyvin voi ladata tuostaki linkistä.A93Hitekki kirjoitti:Uppikaa muualle.
Niinpä!A93Hitekki kirjoitti:Eikö saa eres kysyä? Sullaki noussu kusi päähän.
Hyvä ku myönsit. Muta ite lopetan tähän OT:n.Ännä kirjoitti:Niinpä!A93Hitekki kirjoitti:Eikö saa eres kysyä? Sullaki noussu kusi päähän.
PS: Et ees kysyny, vaan käskit.A93Hitekki kirjoitti:Hyvä ku myönsit. Muta ite lopetan tähän OT:n.Ännä kirjoitti:Niinpä!A93Hitekki kirjoitti:Eikö saa eres kysyä? Sullaki noussu kusi päähän.
Kyllä se taitaa olla koko foorumilla. Koko ajan turhaa vittuilua ja nii erellee.Matias98 kirjoitti:Taitaa kyllä nyt olla hitekillä noussu se kusi sinne päähän.![]()
Niinpä.Ei täällä voi ees mitään pyyntöjä tehä ku heti tulee joku ja kysyy *mihin sä tollasta tarvit* ja siitä se vittuilu ja riitely alkaa.A93Hitekki kirjoitti:Kyllä se taitaa olla koko foorumilla. Koko ajan turhaa vittuilua ja nii erellee.Matias98 kirjoitti:Taitaa kyllä nyt olla hitekillä noussu se kusi sinne päähän.![]()
![]() | Lataa tästä... |
7052 on urpo7052 kirjoitti:Hitekki ja toi1403 o urpoi!
![]() | Lataa tästä... |
Toi on ihan turhaa7052 kirjoitti:Sit sä oot homo.