Kyl me sinappi miähät tiijettää teijä ala-aste penikoije kinuamiset.Jartsu kirjoitti:Mulle kyllä riittä tää.
Mikähä vitun bossi sinnäe luulet olevas?leepu kirjoitti:Kyl me sinappi miähät tiijettää teijä ala-aste penikoije kinuamiset.Jartsu kirjoitti:Mulle kyllä riittä tää.Että ei tämäkää oikiasti sulle riitä.
Kyllä kait sinä nuo paskahommat tiiät, ku vietät peeähväs kanssa romanttisen illan ja oot sen jäläkee yltäpäätä paskassa.leepu kirjoitti:Emmää tijä mikä possi oon, mutta kirijotimpaha tuon siks ku arvasin että aamu paskas rupiaa vaihtaa väriä.
Mitä nää selität? Servaat vai?Terzi kirjoitti:Kyllä kait sinä nuo paskahommat tiiät, ku vietät peeähväs kanssa romanttisen illan ja oot sen jäläkee yltäpäätä paskassa.leepu kirjoitti:Emmää tijä mikä possi oon, mutta kirijotimpaha tuon siks ku arvasin että aamu paskas rupiaa vaihtaa väriä.
No miksen mää sais sulle vittuilla?Terzi kirjoitti:En kyllä vittuilis asiasta yhtää..
Nii? Uppikaa sendspaceen. Ei Chromella tuolta voi ladata.ford5610 kirjoitti:saisko uuden linkin
Kyllä mulla vaan toimii chromella.. Paina Download -nappia, niin toimii varmasti...JD3140 kirjoitti:Nii? Uppikaa sendspaceen. Ei Chromella tuolta voi ladata.
No ei kyllä toimi.MrSuomi kirjoitti:Kyllä mulla vaan toimii chromella.. Paina Download -nappia, niin toimii varmasti...JD3140 kirjoitti:Nii? Uppikaa sendspaceen. Ei Chromella tuolta voi ladata.