Valtra T151
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Valtra T151
Ei saa nykyään aina selville IP:tä , jos et käytä kiinteää laajakaistaa vaan mokkulaa/puhelimen nettiä niin ne on aika järjestään NATattu yhden IP:n taakse. Julkisia IP osotteita ei mokkuloilla ole, jos ei sitä itse tilaa operaattorilta.Farmari99 kirjoitti:Isoon talon Antin on nyt ihan turha tulla uhkailemaan. Aina saa seleville ip:n ja samalla myös tekijän, joten aika turhaa tommone.Suomi mies kirjoitti:Yhtä hyvin voisin editoira fv-moddingin ämmän ja pitää jollain ihme nimel jakoon ls ukooseen. Sillon syytätte ulkomaalasia vaikka tekijä saatto oikeesti olla joku suomalainen.Simppa kirjoitti: Saemon tekemähä tua on. Kyllä tämä voorumi tarttee semmosen latauspalvelun mihi pitää kertoa joku asia suomeks ni ei pääse ulkomaalaset lataileen modeja ja vaihteleen creduja. Jos ne väärentäjät ees on ulkomaalasia.

-
- Lähettiläs
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Aina oppii joka päivä uutta.davidb kirjoitti:Ei saa nykyään aina selville IP:tä , jos et käytä kiinteää laajakaistaa vaan mokkulaa/puhelimen nettiä niin ne on aika järjestään NATattu yhden IP:n taakse. Julkisia IP osotteita ei mokkuloilla ole, jos ei sitä itse tilaa operaattorilta.Farmari99 kirjoitti:Isoon talon Antin on nyt ihan turha tulla uhkailemaan. Aina saa seleville ip:n ja samalla myös tekijän, joten aika turhaa tommone.Suomi mies kirjoitti: Yhtä hyvin voisin editoira fv-moddingin ämmän ja pitää jollain ihme nimel jakoon ls ukooseen. Sillon syytätte ulkomaalasia vaikka tekijä saatto oikeesti olla joku suomalainen.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Jep, ja tuon takia esim IP banneille laittaminen ei nykyään ole enää mahdollista/järkevää. Mutta nyt aiheeseen..
- jfman
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Waseliini
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Komia! LATURIIN!!!!

Ei riemulla ku valtralla ajaa
Tilaa Youtube kanavani ---> http://www.youtube.com/user/mrwaseliini/featured
Voin skinnata ottakaa yhteyttä yv