Modin Skinaus
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Modin Skinaus
Lataa esim... paint.net ohjelma
Valitse haluamasi traktori tai muu laite sitte klikkaat sitä hiiren oikeella napilla ja paina pura kaikki kohtaa.
Seuraavaksi mene traktorin textuurit kansioon ne voivat olla muunkin nimisessä kansiossa...
Sitten avaat sen textuurin minkä haluat muuttaa niin sovelluksessa Paint.net ja valitset siltä vaikka paint bucketin ja
haluamasi värin. Sitten laita sitä väriä sillä sinne mihin haluat. Tallenna teos! Nyt siirrä traktorin kansiosta kaikki uuteen vaikka työpöydälle
tehtyyn winrar archiment juttuun ja niemä se samaksi kuin kone oli myös alkuperäisenä. Siirrä mods kansioon ja kokeile!
Saattoi olla vähän epäselvä, mutta kyllä tuon pitäisi halpoimmissa skineissä toimia. Itse ainakin aloitin skinit tolla tavalla.
Valitse haluamasi traktori tai muu laite sitte klikkaat sitä hiiren oikeella napilla ja paina pura kaikki kohtaa.
Seuraavaksi mene traktorin textuurit kansioon ne voivat olla muunkin nimisessä kansiossa...
Sitten avaat sen textuurin minkä haluat muuttaa niin sovelluksessa Paint.net ja valitset siltä vaikka paint bucketin ja
haluamasi värin. Sitten laita sitä väriä sillä sinne mihin haluat. Tallenna teos! Nyt siirrä traktorin kansiosta kaikki uuteen vaikka työpöydälle
tehtyyn winrar archiment juttuun ja niemä se samaksi kuin kone oli myös alkuperäisenä. Siirrä mods kansioon ja kokeile!
Saattoi olla vähän epäselvä, mutta kyllä tuon pitäisi halpoimmissa skineissä toimia. Itse ainakin aloitin skinit tolla tavalla.

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ittellä ongelma, kun en tykkää win rarista niin käytän 7-zippiä niin miten se siinä tehdään?
-
- Kielet: Suomi+Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet805[lsfin
Ihte onnistuin skinaamaan!
psssttt!! Kiitos ohjeimstam deereman.

psssttt!! Kiitos ohjeimstam deereman.

MP: Valmet805[lsfin
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Pitääks se olla se store valmet 6400 vai?ku meinaa sielt ei löytyny muuta kuvaa siint vallust
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ei toimi voisko joku muu skinata ne vaalee siniset alueet siintä finlandiasta mustaks ja sit jos onnistuu ni sivupellitki semmoil mitkä on valkoset ni mustaks mut semmoi et teksti näkyy yv:llä yhteyttä!