Ongelma Ursus päkin ostamisessa.
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: atte1(FIN):D
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ongelma Ursus päkin ostamisessa.
Miks mulle tulee kun yritän ostaa ursu päkkiä niin että maksu epäonnistui tai joku tollanen ja jotain saksan kielistä tekstiä?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuketzu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Ongelma Ursus päkin ostamisessa.
Se on laitonta ja sitä paitti mukavampi jos tukee pelin kehitystä, mitä enemmän porukka ostaa noita niin sitä hienompi pelin seuraavasta versiosta tulee.Mehtä kirjoitti:Viesti poistettu. -Ezmo

-
Mä ostin netistä.Tuketzu kirjoitti:Se on laitonta ja sitä paitti mukavampi jos tukee pelin kehitystä, mitä enemmän porukka ostaa noita niin sitä hienompi pelin seuraavasta versiosta tulee.Mehtä kirjoitti:Lataa vaan netistä niin pääset helpommalla.
-
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuketzu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Käännä toi saksan kielinen juttu kääntäjäl. 

- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Nyt kyllä lähti helpolla pariksi viikoksi miettimään latailuja piraatti, eli ei kannata sellaisia viestejä viljellä.
Suunnilleen valittaa, ettei voi maksaa niiden (pankin) luottokortilla. Yrittäkää myöhemmin uudestaan tai ottakaa yhteyttä heihin. Kiitos ymmärryksestä. Kielet ei sitten oo mun vahvin osa alue, muttei oo rahaa ilmeisestikkään menny, mutta sen saa pankista selville.
Suunnilleen valittaa, ettei voi maksaa niiden (pankin) luottokortilla. Yrittäkää myöhemmin uudestaan tai ottakaa yhteyttä heihin. Kiitos ymmärryksestä. Kielet ei sitten oo mun vahvin osa alue, muttei oo rahaa ilmeisestikkään menny, mutta sen saa pankista selville.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .