Sun pitää aina joka kerran jälkee tallentaa Giantsissa ja aina ku oot Giantsis tehny jotain niin älä jatka vanhaa saman mapin savea, vaan alota uus.Pelaaja80 kirjoitti:
E. Sano , miks mun pitäs tallentaa, jos toi versio on tasantarkkaan sama, kun mulla pelissä.
Ei toimi, testasin sen sitä ennen kun tänne postasin.Valtra_mies kirjoitti:Sun pitää aina joka kerran jälkee tallentaa Giantsissa ja aina ku oot Giantsis tehny jotain niin älä jatka vanhaa saman mapin savea, vaan alota uus.Pelaaja80 kirjoitti:
E. Sano , miks mun pitäs tallentaa, jos toi versio on tasantarkkaan sama, kun mulla pelissä.
Näin tekemäs jutut näkyy myös pelissä.
Se on selvä asia, en oo ruhoihi edes koskeni.Valtra_mies kirjoitti:No varmana toimii..
Et vaan sit osaa.
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 51&t=18490tommi11 kirjoitti:Kuinka siirtää farming simulator mods kansio C: asemalta D: asemalle.
SäbäPelaaja kirjoitti:niin miten tämän ongelman sai korjattua teinuuden kansion nimellä hella ja laitoin i3d tiedosotn siinne ja texture kansion ja traktorin kansioo ja peliii nii on tän näköset...
Siis muistan et joku tääl on sanonu et ne saa pois, mut en muista kuka. Vastauksia!Pelaaja80 kirjoitti:Onkos jollain tietoa, että miten sais Aloe -pakista ne adapterit vittuun, siis ne jotka tulee kauhan ja ek:n väliin jos kiinnittää ei Aloe -pakin kauhan. Joku vois kertoo.
??Miten saisin likaannuttavuuden pois koneesta?
??Onkos jollain tietoa, että miten sais Aloe -pakista ne adapterit vittuun, siis ne jotka tulee kauhan ja ek:n väliin jos kiinnittää ei Aloe -pakin kauhan. Joku vois kertoo.
Pienensithän vaan niitä pelkkiä osia, etkä koko kansiota? Ja kannattaa sitten vielä xml:stä tarkistaa, että onko siellä määritelty jollekin tietylle osalle koko ja laittaa se oikeeksi.Lenni kirjoitti:Täällä on varmaan helpoin kysyä.
Elikkä muokkasin vähän yhtä paalainta, pienensin modellia vähän joka puolelta ja renkaitten kokoa kanssa muokkasin.
Nooh, menin peliin ja ostin paalaimen, tuli pihaan mutta ei voinut ottaa perään ja ei voinu myydä pois. Niitä pysty ostamaan kuitenki loputtomasti.
Ja kyseessä on tosiaan RoundBale modista muokattu paalain, uskosin että siellä on vähän kaikki jointit sun muut vähän eri paikoissa, kun pitäs?![]()
Kiitokset sille, joka auttaa!
Sitteku oot sen siihe sivulle ohjannu ni Left Shift + W ni menee eteenpäi.urakkamies kirjoitti:Mitenkähän sais FollowME modissa toisen raktorin kulkemaan täysin rinnalla, nythän se kulkee rinnallakin aina vähintään raktorin mitan perässä.