Eläinten myyminen ?

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
make1982
Viestit: 13
Liittynyt: 16.03.2014 14:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Eläinten myyminen ?

Viesti Kirjoittaja make1982 »

Hei! Pelailin tuota italia map ja siat kyllä lisääntyy, mutta en osaa myydä niitä, osaako joku auttaa miten se tapahtuu ?
Avatar
URSUSkuski
Viestit: 831
Liittynyt: 26.11.2013 12:51
Tämänhetkinen kaupunki:: KUOPIO
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

Re: Eläinten myyminen ?

Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »

Tapa ne ja työnnä suohon ei niitä voi myydä. ;)
No ei vaiskaan paina nappia sell, kun olet kaupassa sikojen kohdalla kyllä ne mulla ainakin sillä lähtee en oo enempää niille tehny ku myyny ja ostanu tai siis toisinpäin ostanu ja sitte myynyt.Ja miksi ne pitäisi myydä kyllä ne siellä navetassa on ketään ei häiritte no ei ainakaan minua ja kannattaa ostaa vasikoitakin niitä pitää ruokkia apulannalla ainaskin mulla varo ettet anna liikaa kasvaa nopeeta .
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!

VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
Valtra_mies
Viestit: 4938
Liittynyt: 24.01.2012 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Eläinten myyminen ?

Viesti Kirjoittaja Valtra_mies »

URSUSkuski kirjoitti:Tapa ne ja työnnä suohon ei niitä voi myydä. ;)
No ei vaiskaan paina nappia sell, kun olet kaupassa sikojen kohdalla kyllä ne mulla ainakin sillä lähtee en oo enempää niille tehny ku myyny ja ostanu tai siis toisinpäin ostanu ja sitte myynyt.Ja miksi ne pitäisi myydä kyllä ne siellä navetassa on ketään ei häiritte no ei ainakaan minua ja kannattaa ostaa vasikoitakin niitä pitää ruokkia apulannalla ainaskin mulla varo ettet anna liikaa kasvaa nopeeta .

Mit vit? :DD
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”