Rehun otto

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
vahvavalmetti
Viestit: 9
Liittynyt: 24.05.2014 19:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Laihia

Rehun otto

Viesti Kirjoittaja vahvavalmetti »

Mulla on ongelmana sellainen juttu kuin, olen ajanut kasalle rehua, ja nyt ei tiedä millä konstin saan rehukasasta irti rehua lehmille. Jos jollakin on tietoa niin voisiko saada tännekin päin, olen jo monta konetta kokeillut mutta en ole onnistunut rehunleikkauksessa? toinen asia olen huomannut sellaisen asian että, kun saan kylvettyä pellon niin heti saa alaata puimaan, eli nopiaa kasvaa vilja varsinkin isoilla pelloilla
playtoy90
Viestit: 23
Liittynyt: 09.08.2013 11:39
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Rehun otto

Viesti Kirjoittaja playtoy90 »

Onko siilo täynnä? ja tallattu? jos on niin siinä menee jonkin aikaa ennen kuin siitä saa irti
Avatar
Muhka
Viestit: 1844
Liittynyt: 22.02.2012 16:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Anjalankoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Re: Rehun otto

Viesti Kirjoittaja Muhka »

Ensiksi sun pitää ajaa sen siilon yli niin monta kertaa että siellä vasemmassa yläkulmassa oleva ???Fermiting??? on 100%. Sitten meet kävellen siilon päälle ja painat R. Siihen tulee muovit jonka jälkeen joudut odottaa 1 pelipäivän jolloin muovit lähtee ja siitä voi ottaa tavaraa sellaisella työkalulla jossa hyväksytään aumarehu eli siilage.
Kuva <<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”