Multiplayer ongelma
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Multiplayer ongelma
Morjesta!
Tuli ostettua farming simulatori originin kautta kun sai alle 10€, mutta multiplayer ei tykkää toimia sitten laisinkaan, pukkaa aina "no connection could be established to the multiplayer game"
Windowsin palomuuri ei ole päällä, eikä avastikaan blokkaa tuota. Yhteys tietokoneelle toimii puhelimen hotspotilla. Mitään ratkaisua tähän vai pitääkö vielä ostaa laajakaista että pääsee pelaamaan ?
On koitettu googletella, mut ei ymmärrä.
Tuli ostettua farming simulatori originin kautta kun sai alle 10€, mutta multiplayer ei tykkää toimia sitten laisinkaan, pukkaa aina "no connection could be established to the multiplayer game"
Windowsin palomuuri ei ole päällä, eikä avastikaan blokkaa tuota. Yhteys tietokoneelle toimii puhelimen hotspotilla. Mitään ratkaisua tähän vai pitääkö vielä ostaa laajakaista että pääsee pelaamaan ?
On koitettu googletella, mut ei ymmärrä.
Re: Multiplayer ongelma
Paljonko on puhelimen netissä nopeutta? Ja mikä liittymä?
-
Saunalahti, tais olla 15megaa.
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Mun mielestä se on sillaila ettei Steam versiossa ainakaan toimi Mokkulan netti.
Taitaa Orgin versiossa olla samaa vikaa, tai ei toimi ollenkaan puhelimen netillä.
Taitaa Orgin versiossa olla samaa vikaa, tai ei toimi ollenkaan puhelimen netillä.
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
Itse olen aina käyttänyt steam versiossa puhelimen nettiä. Toimii oikein hyvin, kunhan liittymässä on julkinen IP-osoite. Julkinen ip-osoite täytyy ottaa käyttöön oma saunalahti-palvelussa. Tuossa on ohjeet:
https://sintonen.fi/saunalahti-julkinen-ip/
Sen jälkeen voit pelata puhelimen netillä/mokkulalla, oli sitten steam versio tai mikä tahansa.
https://sintonen.fi/saunalahti-julkinen-ip/
Sen jälkeen voit pelata puhelimen netillä/mokkulalla, oli sitten steam versio tai mikä tahansa.
-
Eipä oikein auttanut edellinenkään.
-
Joo elikkäs, näköjään mulla on kaikki portit paitsi 53 kiinni. Mitään mahdollisuutta avata näitä muita portteja?
Mikäs puhelin sulla on? En tiedä, saako portteja avatettua puhelimella, upnp:n jos sais päälle, niin ne pitäisi aueta automaattisesi..