mielen kiintoinen ongelma

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2013 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
mayhem
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

mielen kiintoinen ongelma

Viesti Kirjoittaja mayhem »

Kun ottaa jonkun kulkineen ja lähtee vaikka kääntymään,niin kulkuneuvo rupee pyörii rinkiä eikä mikään näppäin saa sitä lopettamaan ei ees esc´n painaminen.Ja sit pääsee välillä pelaamaan pitkiäkin pätkiä ilman tota ongelmaa.Mulla käytössä modeja ja niitä on poistellu ku luulin että niissä vika mutta eipä oo auttanut.Mikäköhän tossa vois olla vikana,menee hermo ku välillä ei oo muistanu savettaa ja tuhoutuu pitkä pätkä pelattuu peliä.
Viimeksi muokannut mayhem, 19.11.2013 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikebirdie
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: mielen kiintoinen ongelma

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Ensinnäki en halua olla mikää wannabe mode mutta se oikeinkirjotus (Isot alkukirjaimet, yhdyssana virheet sekä välimerkit). Toisekseen sen ongelman aiheuttaa jokin virhe modissa tai mapissa, että joku aiheuttaa bugin.
#Kuuukkelijutut
mayhem

Joo no modeja mä kans vielä epäilen,ei vaan viittis ruveta kaikkia käymään läpi.Oon kyllä törmänny jo aika moneen roska modiin,eikö noi sivut mitkä niitä jakaa,saa niitä karsittuu huitsin nevadaan.
Simppa
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Vinkki: Ota kaikki modit pois, siirrät ne johonkin kansioon. SItte alat sieltä siirteleen tärkeimpiä modeja takaisin mods kansioon.
Kuva
mayhem

Voiko muuten modi jota en ole vielä laittanut farmilleni,mutta on jo modikansiossa aihettaa näitä ongelmia.
mayhem

Jo löyty syypää,modattu krone bigx 1100.Tämän kun pisti automaattisesti keräämään ruohoa,niin peli sekos vähän ajan päästä ja koneet rupes pyörii ympyrää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”