modi ongelma
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
modi ongelma
eli latasin täältä pari traktori modia ja ongelma on seuraava. eli kun mikä tahansa työkone, kärri, yms on kiinni traktorissa niin traktorin toiminnot ei enää toimi, esim ei käynnisty tai sammu, valot ei toimi, yms. ilman työkoneita toimii normaalisti. missä vois olla vika?
- sakuu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: modi ongelma
Paina G niin se vaihtaa toimintanapit siihen työkoneeseen ja toisinpäinkarvakorva kirjoitti:eli latasin täältä pari traktori modia ja ongelma on seuraava. eli kun mikä tahansa työkone, kärri, yms on kiinni traktorissa niin traktorin toiminnot ei enää toimi, esim ei käynnisty tai sammu, valot ei toimi, yms. ilman työkoneita toimii normaalisti. missä vois olla vika?

-
Ei toimi siltikkää, kärri esim ku on kiinni nii traktori ei sammu jos ei irroita kärriä : /sakuu kirjoitti:Paina G niin se vaihtaa toimintanapit siihen työkoneeseen ja toisinpäinkarvakorva kirjoitti:eli latasin täältä pari traktori modia ja ongelma on seuraava. eli kun mikä tahansa työkone, kärri, yms on kiinni traktorissa niin traktorin toiminnot ei enää toimi, esim ei käynnisty tai sammu, valot ei toimi, yms. ilman työkoneita toimii normaalisti. missä vois olla vika?
-
Mulla taas semmone että, konvasin sen ihmeen sivulle kiinnitettävän silppurin ls13, ostan sen ja sivukiinnikkeen, en voi liikkua tai tehdä yhtään mitään, ainostaan sen taskulampun saan päälle jos en ole traktorissa. Mutta kun olen traktorissa, en saa kun valot päälle.
-
modi ongelma.
lyhyesti en ole saanut mitään .rar/.zip päätteistä modia toimimaan. olen yrittänyt eri muodoissa siirtää mods kansioon mutta pelissä ne eivät ilmesty kauppaan.
lyhyesti en ole saanut mitään .rar/.zip päätteistä modia toimimaan. olen yrittänyt eri muodoissa siirtää mods kansioon mutta pelissä ne eivät ilmesty kauppaan.
-
kertokaapa mihi ne modit pitää edes laittaa ls2011 pelissä oli koneella mods kansio mutta en löydä täatä pelistä.
-
Laitoitko ne semmoseen paikkaan kun "C:/Users/<käyttäjäsi nimi>/Documents/My Games/Farming simulator 2011/mods"?