Itse rupesin tilalle isännäksi vasta vuosi sitten ja tilaa on tulevaisuudessa tarkoitus kehittää aika paljon. Mulla on peltoa n.70ha josta reilu vaihtelevasti reilu 40ha on nurmea, lehmiä on 45kpl. Kalusto mulla on aikalailla tuosta 2000 luvun alkupuolelta ja sitä oliskin tarkotus osin päivittää ihan lähi aikoina.
Päivitys 1
Elikkä mennäänpä sitte ite asiaan, tällä hetkellä on toinen rehun teko kesken ja tässä ollaan justiin niittoa alottelemassa yhellä lohkolla.

Onneksi on kuitenkin mattoperä kone jonka isä muutama vuosi sitten osti, sekin tosin vaan mun painostuksesta, olis muuten ottanu ilman mattoperää.

Hytistä päin kuvaa.

Eli tosiaan tää Valtra 8050 on tilan ainoo raktori tällä hetkellä, joten koneita joutuu vaihtaan perään aina joka välissä.

Paalaimena mulla tosiaan on tuommonen MC-Hale ja kääriä on sitten erikseen, oon ajatellu, että jos joskus combin laittais, tai sitten vaikka jos kokeilis tehä rehut joskus aumaan.

Sitten käärintä hommiin, oon todennu, että kätevämpi kääriä paalit ensin tuohon rivin viereen, ja sitten kasata kuormaajalla siitä niin saa nätimmät rivit.

Ja niin tuli taas nätti paalirivi pellon laitaan.