Perälän tila, 1
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: SUOMI
- Multiplayer tunnuksesi?: lopari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Perälän tila, 1
Tästä se lähtee! No olen 34 vuotias mies minulla on vaimo ja lapsi. Tänään teimme rehua poikani Teemun kanssa. Minä ajoin rehun pellolta siiloon ja poikani tamppasi ja tasoitteli auman. Sitten minä levitin muovin ja poikani renkaat. Illan hämärtyessä yritimmi pikaisesti korjata edellisenä päivä lommoututuneen konehallin seinän, siinä kuitenkaan onnistumatta. Puoli 9 aikoihin menimme syömään koko perheen yhteisvoimin iltapalaa.
- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Perälän tila, 1
PÄIVITYSTÄ KUVIEN KERA!!!!!!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: SUOMI
- Multiplayer tunnuksesi?: lopari
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Olisin muuten laittanu mutta ku on sähköt poikki
- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Joo no laita sitten ku pystyt.
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!