Lähin siinä yheksän pintaan aamulla hakemaan paskakuormaa.

Katoin,että eikö se öljynpainetta nosta,mutta mittari vaan valehteli.

On mulla vaan paskaa perkele!Olisko ketään auttajia mahdollista saada enhän minä tuota ite tällä yhistelmällä ja 20kilsan välimatkalla aja setori ei oo nopeimpia tietraktoreita,oon tässä ostamassa transporter ursusta niin sais siitä se 45km/h.

Ja eikait siinä auta,kun lyyä setori tulille.

Paskaa vaan kuorma täyteen hitto,kun keventää persettä vaikka ei oo isokauha,mutta silti olishan tuossa pihassa ollu kylläkin ruisku olis laittanu sen persiiseen painaa reilun tonnin,nii varmasti 8011 perä pysyy jämäkästi alhaalla ei kevennä.

Laitetaahan pyörimään ja otetaan kuva kuormasta.

Emäntä otti kuvan.

Ja kyllähän tuo puntari vaan näyttää,että tonneja olisi tullut ihan reilusti ja se on hyvä kyllä se kuutonen vetää perkele se vetää!

Pitäis,joku päivä laittaa äes taas työkuntoon ja vetästä tuo pelto siinä on semmoset 8-10ha on se ihan mukava lohko ja aina kuiva,tämä puoli tasainen,mutta pikkusen menosuuntaan niin alkaa rinne on siinä toki hyvät salaojat ei siinä.

Polliisit taitaa olla lomilla?

On,tämä saatana työmaa mikkää ei mee vittu kohtuuvella tulkoot konemiehet kunnolla laittamaan ei saatana ku ei ne tule voi vittu saatana!
https://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs 
Ylikuormaa on,mutta on se ennenkin kestäny

Peura,ompa harvinainen näky oho!

On ne nämä yhtiä saatanoita vittu riikkaria painoin ni eiku tie yli väkisellä perkele yli pitäs ajaa vaan oli niin monta todistajaa,että ei kehannu ei muutaku jarru letkuun reikä ja oho ei pitäny jarrut hupsista ei voi mittään ohhoh!

Tullessa pittää käyvä sumpilla

BMW X5 on muuten kova liikenne tällä tiellä en ois uskonu,että maanantai aamuna yheksän jälkeen tai no taitaa olla jo jäläkeen yhentoista niin tämmönen liikenne?

Joo ja siinä,sitten tulinkin jo siihen paskapaikalle ni ei muutaku kippi pystyyn vaa!

Tullessa,otin kahveeta ai,että oli hyvä ja leivos miltein suussa sulava.

EIKAISIINÄAUTAMUUTAKUNLÄHTEEJATKAMAAN

Ompas,jollahi hieno 8011 samanlainen,kun minulla.

Mikäs,helevetti se tämä on en tiiä ite yhtään?

Liikenneympyrä ei taija ihan kiertoliittymäksi yltää,mutta lähelllä kuitenkin.

Maisemakuva tai,joku sellanen hieno kuva kumminkin setori ja aatos mulli.

Hui ku sääikähin,että allekko se pyörähtää ku oli aamulenkillä ni katoin,että tulee pirun kovaa.

Ja sittenhän sitä tullaankin jo kotikylälle Libosiin.

Käydäänhän,puntarilla ni nähhään kuinka paljon tyhjänä koko yhdistelmän paino onkaan.

11,75=11 tuhatta ja 750kiloa onhan siitä aika paljon painoa lähtenyt pakko myöntää.

Käyttää tankilla ku ei oo 4päivään käytetty niin mittari ilmaisi,että nyt on tankkauksen aika.

Kävin vielä illalla sprinterillä kattoo ku työmies kyntää yhen tutun maissipeltoo.Järetöntä,mutta kyllä multa koneet lähti ei siinä mitään jos olis oma pelto niin tekisin rehuksi.

Ja siinäpä se olikin antakaahan kommenttia,että haluutteko jatkoa vai ette!