Säbyholmin tila Mäkinevalla!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Säbyholmin tila Mäkinevalla!
Moro, olen Fredrik Säbyholm ja asun mäkinevalla Varsinais-Suomessa. Tuotantosuuntani on vilja, sekä maito. Minulla on 145ha peltoa, josta osaon heinällä.
Tilalla oli ennen kartano, nimeltä Säbyholmin kartano. Kartano paloi vuonna 1989. Kartanon paikalle tuli pieni omakotitalo.
Navetta uusittiin hiljattain, vuonna 2009. Kuivuri on valmistunut 1899, mutta sitäkin on hieman muuteltu ajan saatossa.
Lehmiä on noin sata kappaletta. Koneistus on melko vanhaa, ja voinhan minä ne tässä luokitellakkin. John deere 3650, Valtra 8400, Valmet 8400. Tilalle tulee myös piakkoin Valtra 8550, etunostolaitteilla. Minulla oli ennen poika, mutta hän kuoli jäädessään junan alle. Tarkkaa syytä ei tiedetä, että miksi hän jäi sen alle. Itse epäilen itsemurhaa, niinkuin myös tutkijat totesivat.
Puimuri on vielä hakusessa, koska vanha puimuri myytiin, mutta onhan sitä vielä monta kuukautta aikaa ostaa.
Kertokaa mielipiteitä alusta! Päivityksestä en vielä tiedä, että koska laitan. Kuvat on silti otettu, mutta ei rajattu yms..
Tilalla oli ennen kartano, nimeltä Säbyholmin kartano. Kartano paloi vuonna 1989. Kartanon paikalle tuli pieni omakotitalo.
Navetta uusittiin hiljattain, vuonna 2009. Kuivuri on valmistunut 1899, mutta sitäkin on hieman muuteltu ajan saatossa.
Lehmiä on noin sata kappaletta. Koneistus on melko vanhaa, ja voinhan minä ne tässä luokitellakkin. John deere 3650, Valtra 8400, Valmet 8400. Tilalle tulee myös piakkoin Valtra 8550, etunostolaitteilla. Minulla oli ennen poika, mutta hän kuoli jäädessään junan alle. Tarkkaa syytä ei tiedetä, että miksi hän jäi sen alle. Itse epäilen itsemurhaa, niinkuin myös tutkijat totesivat.
Puimuri on vielä hakusessa, koska vanha puimuri myytiin, mutta onhan sitä vielä monta kuukautta aikaa ostaa.
Kertokaa mielipiteitä alusta! Päivityksestä en vielä tiedä, että koska laitan. Kuvat on silti otettu, mutta ei rajattu yms..

-
- Kielet: englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: PATE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Säbyholmin tila Mäkinevalla!
Iha Luppaava alaku!
- Haasa90
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Alku lupaa hyvää ainakin 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- henkka22
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Hyvää blogia! 

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
On kyllä hienoa. 8400 nokka kevyenä ko ei oo painoja? Vink vink 

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
Olihan se tosiaanki kevyt, mutta kyl se aika hyvin maas pysy.Muhka kirjoitti:On kyllä hienoa. 8400 nokka kevyenä ko ei oo painoja? Vink vink

-
- Kielet: suomi englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kp/lada
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
MASSAHTAVAN MAHTAVAA blokia nyt päivitys
Iha komiaa blokia. Mutta onko tuo teekkari homeessa vai mitä tuo vihriä on tuos nokalla? 

-
Kiitos, ja jotain sammalta se siinä on.Hitekki kirjoitti:Iha komiaa blokia. Mutta onko tuo teekkari homeessa vai mitä tuo vihriä on tuos nokalla?

- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei tommosen teekkarin persus mistään paska kasasta nouse saa olla pari tonnia painoa ennen ku nousee.
-
No sovitaan et se nyt on vaan siinä.Suomi mies kirjoitti:Ei tommosen teekkarin persus mistään paska kasasta nouse saa olla pari tonnia painoa ennen ku nousee.