Aloitus
Ohtosen kuvailut
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ohtosen kuvailut
Hello! Sanoo irkku, mutta päivää sanoo suomalainen. Elikkäs minä oon 35v maatalon isäntä täältä Irlannista, pienestä Alvinghamin kylästä, pidän tämmöistä keskikokoista maatilaa vaimoni Amandan kanssa. Minä muutin suomesta emännän perässä, ensin renkinä tällä tilalla, heti 20v täytettyäni tänne muutin. Eli tämä on Amandan koti tila. 3 vuotta sitten kun vanhalla isännällä alkoi olla jo ikää aika lailla, ruvettiin puhumaan Amandan kanssa että ruvettaisiin jatkamaan tilaa, ensin hän kielteli eikä ollut innokas mutta mielensä äkkiä muuttui kun isänsä harmitteli että meneeköhän monen sukupolven elämäntyö hukkaan. Ei mennyt, pian sen jälkeen puhuimme hänen kanssaan ja sovimme että teemme sukupolven vaihdoksen, perustimme vaimon kanssa yhtiön ja molemmat omistamme tilasta puolet. Tilalla peltoa on noin 90 hehtaaria, mehtät on aikaa sitten hakattu, mutta on sitäkin noin 20hehtaaria. Tilan työvälineet ovat melko uusia, mutta raktorit puolestaan vanhoja, Ford 7000 Ford 6640 sigman etukuormaajalla ja Ford 8340. 7000 entisöitiin 2 vuotta sitten, nykyään lähinnä apevaunun pyörityksessä. Muutkaan Foordit ei ole mitään huonokuntoisia, eikä ole edes paljoa ajettu. Tilalla on 40 lypsävää lehmää. Muita eläimiä ei ole, suunnitelmissa on hommata lampaita lisäksi. Tilan rakennukset ovat melko hyväkuntoiset, maalailtu usein ym. Mutta mitäpä minä enää lätisemään, pistellääs muutama kuva koneista, ja kylvöjen aloittelusta.
Aloitus
Kommentointi oisi suotavaa!
Aloitus
Viimeksi muokannut Ohtonen, 06.01.2014 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Jimmykojootti
- Kielet: Suomi, Englanti, hieman Ruotsia ja Saksaa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Jimmykojootti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Alvinghamin tila
Vaikuttaa erittäin hienolta, piä tila elossa 

|| Intel Core i5 3570K || Gigabyte Radeon 7970 Ghz edition || G.Skill 8GB 1600Mhz RAM || AsRock Z77 Extreme4 || Seasonic X-650 Power || 128GB SSD 1000GB HDD ||
- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kyllä on hienoo!
Hienoa blogia! 

-
- Kielet: Suomi vähä egnklantia
- Multiplayer tunnuksesi?: massikamies
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Komeata lisää vaan!
E: Ja hyvä alotus.
E: Ja hyvä alotus.

Fergu se olla pittää!
http://www.youtube.com/channel/UCqJ17tsBT7mB7eiR2fWwJsg
Käykää kattomassa

Liikunta haisee hielle, urheilu kaks-tahille!
Mp nick: Ferguson [FIN]
- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Ohtosen kuvailut
Elikkä elikkä. Teen tästä tämmösen kuvagallerian johon sitte upin kuvat jos satun tarinaa samalla keksimään. Tulee innostuttua aina jossain muusssa mapissa pelaamaan kuin siinä missä on blogi. Mutta päivitellääs sittenku on tarinaa. 

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö