Rantasaaren tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Rantasaaren tila
Morjens! Olen Jouko Rantasaari täältä pohjanmaalta. Omistan 20 lypsävää lehmää ja 63ha peltoa. Traktoreina toimivat Valmet 855, Valmet 705 ja John deere 6610.
Päivitän blogia aina kun ehdin tai viitsin.
Päivitän blogia aina kun ehdin tai viitsin.

-
- Kielet: Suomi,English.
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Rantasaaren tila
Tuossa olis sulle vuoden 2001 nyykkäriä jos olet viel ostamas jotakin: http://www.nettikone.com/new-holland/tm150-rc/1256710
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Juu, eipä ole tarve, kun tuli tuo T140.ValtraValmet1 kirjoitti:Tuossa olis sulle vuoden 2001 nyykkäriä jos olet viel ostamas jotakin: http://www.nettikone.com/new-holland/tm150-rc/1256710

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra boy
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
-
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
mistä gopro mikä oli päivitykses 2 olis tarvetta et sais hyvii kuvii ja videoita
Euro Truck Simulator 2