Koirasen sukutila.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

Koirasen sukutila.
Moro. Minun nimeni on Jussi ja minulla on vaimo ja 2 lasta, molemmat ovat poikia, joitten nimet ovat Väinö ja Matti. Minä sain perinnöksi 2 maatilaa, jossa on peltoo yhteensä 27ha ja metsää on 20ha metsää. tilat on rakennettu 80luvulla.
Traktorit
-Valtra 6800
-Ford 5000
Peräkärryt
-Junkkari j13
-Junkkari j120
Työlaitteet
-Amazone 3m kylvökone
-kverneland niittokone
-Potila k-13
-Potila 340 äes
Puimuri on vielä hankkimatta.
Traktorit
-Valtra 6800
-Ford 5000
Peräkärryt
-Junkkari j13
-Junkkari j120
Työlaitteet
-Amazone 3m kylvökone
-kverneland niittokone
-Potila k-13
-Potila 340 äes
Puimuri on vielä hankkimatta.

valtra on hyvä. Olen entinen bianca.
Re: Koirasen sukutila.
kiitos. Lopetan tän blogin tekemisen, koska liia vähä kommenttia.

valtra on hyvä. Olen entinen bianca.