Korpelan tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
massey
Viestit: 112
Liittynyt: 23.03.2012 21:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Korpelan tila

Viesti Kirjoittaja massey »

Terve olen 25v. maan viljeliä pohjois-pohjanmaalta ja asusta Korpelan tilaa. Minulla 30 elukkaa ja peltoa joku 60ha metsää ei ole kauhiasti joku 10ha, mutta lisää on tulossa kuhan vaan saan tarjouksen väsättyä. Muuta erikoista ei varmaan ole että minulla vaimo ja yksi poika. Renki käy sillon tällön auttelemassa. Jonkun verran myös tuossa urakointa alottelemassa/suunnittelemassa.
Päivitys tulee illalla

Palaa sivulle “Farmiblogi”