Mutta joo se syy miksi tulin kotiin asumaan 3 vuoden siikalatvan lähinnä kestilän ja pulkkilan keikan jälkeen jouduin kotiin asumaan isännän ressin takia. Äiti pelkäs ,että se tekee itelleen pian jotain tammikuussa kun kotiin palasin isä oli huonossa kunnossa ja ärsyynty todella helposti. Karju ,että kantturat lähtee heti teuras auton matkaan ku jotain meni pieleen. Ymmärrän pienelä palkalla ei paljo töitä mieli tehä nuitten taulapäitten kans. No mää passitin isännän lomalle mailmalle sen kaverin matkaan jossa näkis eri viljely tyylejä. Nyt se tuli mielissään huhtikuun lopulla takas ettei asiat olekkaan nii huonosti kun luuli. Olin tyytyväinen ,että tempaus onnitui.
Kerrotaan vähän tilasta. Metsää löytyy 200 hehtaaria peltoa huikeat 40ha omaa maata ja 5ha vuokramaata. Eläimiä meiltä löytyy myös 15 tervettä lypsävää suurin osa friisiläisiä. Sitten löytyy hiehot ja vasikat 10 elukkaa+ sonnit 10 kipaletta. Koneet on vanhoja ja huonoja aina ollut kuulemma rikki vaa mitä nyt kyliltä oon kuullut nii isä sais jopa ratakiskonpätkän solmuun mutta koneet on kaikki ostettu ulkomailta paitsi 705 ja 3000 eli ne voi olla paljon ajettuja sekä rääkättyjä. Zetor on raktoreista uusin, sitten on kaks Valmettia toinen on vuosimallia -85 ja toinen -95 sitten on vielä 60 luvulta Fordi. Puimuri on ikivanha mutta hyvässä hapessa oleva ajallaan PUIMURIKSI kutsuttu kampe Clayson mallia en muista. Meillä on myös 3 viljeliän porukassa oleva kuivuri mulla on yksi viljasiilo on siinä myös toinen joka on Kiurulan tilan isännän 3:lla osakkaalla Autiolla on siilot omasta takaa omalla tilalla. Vaikean talven jälkeen on mukava päästä kevät töihin lumet suli pariviikkoa sitten kaikki pois. Ja isäntä oli tunkenut zetorin vaihtoon ja tilalle on tulossa toinen 6*00 sarjalainen

Ei enempää taida kerrottavaa tässä vaiheessa olla joten päästän teidät odottelemaan kevään ensimäistä päivitystä joka tulaa hieman myöhemmin