Taskilan maitotila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
- Natikkakuski
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Taskilan maitotila
Hienoa taas kerrän.
Mulla olis Pomon pöyhijä myynnissä jos tarttet. 

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Nojoo. Ens kesänä vois vaikka tarvitakki ku on puolta enemmän heinäalaa viljelykses. Jos sattus innostumaan siitä kuivaheinän teosta onko sekin ketjuharava? Laita ihmeessä kuvaa ja hintapyyntiä tulemaan niin katsotaan.fordmies4610 kirjoitti:Hienoa taas kerrän.Mulla olis Pomon pöyhijä myynnissä jos tarttet.
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ei oo tullu luettua, mutta lukasin nyt läviten tämän ja täytyy sanoa, että aivan huippu hyvää stooria. 
- HolsetPower
- Kielet: Suomi englanti
komiä päivitys taas.
Tätä on kyllä suuri ilo seurata. 
- Maatila
- Moderaattori
Kiitän kommenteista.
Päivitys 18
Rehuhommien alottelua
Tänään alottelen rehuhommia. Huomenna olis tulossa pikkusisko sen poikakaverin kans. Sen nimi tais olla joni perhana ku ei jääny nimi päähän.. Niin se tulee auttamaan rehut pakettiin. Niittokoneen terät terottelin sää oli pilvinen ,mutta sadetta ei oltu luvattu.

Sitte vaan pajan takustaa niitteleen..

Siinä kun sain niitettyä nii tommonen E36 teini pemari hurrautti pihaan oli M3 puskurit ja helma levikkeet. Joni oli saanu ajokortin jka heti tommosen mulukun jatkeen laittanu. Pitihän sitä vähän kiusata ,mutta se on hyvä jätkä ja otti sen niinku pitiki ottaa.
Lähettii sitte kokkeileen tuota ketjuharavaa ajettii parikierrosta ja jätettii loput kuivamaan huomista varten. Tankille kuitenki ensiksi..

Loput jätettiin huomiseksi. Ei saakeli ,että on hiasta hommaa vähän turhan kova heinä. Jos olis luomulla nii vois ajaa kovempaa. Nytkun luomusta tuli puhetta nii olen harkinnut asiaa kovasti. Tuet olis asialliset ja hehtaarejakin olisi sopivasti koneetkaan eivät olis niin kovilla.
Kattoo sitä sitte joskus. Mutta aamulla joni lähti karhottaa ja ite tulin tunnin päästä perässä paalaamaan.

On isoa karhetta jumankauta..

Kun joni lopetti karhotuksen se tuli opettelemaan paalaimen käyttöä. Oli se kuulemma paalannut joskus tommosella mchalella ,joten homma alkoi sujumaan aika nopeasti. Jätin sen paalaamaan yksinään ja itse lähdin hakemaan käärintärattoria.. Alko tympiään ku ei tullu oikee hyvää paalirivistöä kuskasin vaa käärityt paalit lähemmäs. Myöhemmin sitte siirrellään joko kilvellä tai paalipihdillä..

Joni sai paalattua ,jonka jälkeen se lähti niittämään. Ite jäin käärimään loppuun.

Joo kyllä vain. Eiköhän rehuhommat jatku ensi päivityksessä..
Kommenttia!
Päivitys 18
Rehuhommien alottelua
Tänään alottelen rehuhommia. Huomenna olis tulossa pikkusisko sen poikakaverin kans. Sen nimi tais olla joni perhana ku ei jääny nimi päähän.. Niin se tulee auttamaan rehut pakettiin. Niittokoneen terät terottelin sää oli pilvinen ,mutta sadetta ei oltu luvattu.

Sitte vaan pajan takustaa niitteleen..

Siinä kun sain niitettyä nii tommonen E36 teini pemari hurrautti pihaan oli M3 puskurit ja helma levikkeet. Joni oli saanu ajokortin jka heti tommosen mulukun jatkeen laittanu. Pitihän sitä vähän kiusata ,mutta se on hyvä jätkä ja otti sen niinku pitiki ottaa.
Lähettii sitte kokkeileen tuota ketjuharavaa ajettii parikierrosta ja jätettii loput kuivamaan huomista varten. Tankille kuitenki ensiksi..

Loput jätettiin huomiseksi. Ei saakeli ,että on hiasta hommaa vähän turhan kova heinä. Jos olis luomulla nii vois ajaa kovempaa. Nytkun luomusta tuli puhetta nii olen harkinnut asiaa kovasti. Tuet olis asialliset ja hehtaarejakin olisi sopivasti koneetkaan eivät olis niin kovilla.
Kattoo sitä sitte joskus. Mutta aamulla joni lähti karhottaa ja ite tulin tunnin päästä perässä paalaamaan.

On isoa karhetta jumankauta..

Kun joni lopetti karhotuksen se tuli opettelemaan paalaimen käyttöä. Oli se kuulemma paalannut joskus tommosella mchalella ,joten homma alkoi sujumaan aika nopeasti. Jätin sen paalaamaan yksinään ja itse lähdin hakemaan käärintärattoria.. Alko tympiään ku ei tullu oikee hyvää paalirivistöä kuskasin vaa käärityt paalit lähemmäs. Myöhemmin sitte siirrellään joko kilvellä tai paalipihdillä..

Joni sai paalattua ,jonka jälkeen se lähti niittämään. Ite jäin käärimään loppuun.

Joo kyllä vain. Eiköhän rehuhommat jatku ensi päivityksessä..
-
Juissiplayer
- Multiplayer tunnuksesi?: Juissiplayer
Komiaa!
- HolsetPower
Nätti päivitys. 
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Äskön luin tän läpi ja komiaa lokia on mulla ois yks paali silppuri toimettomana silputtu noin 11000 paalia ja hinta ei oo paljoa.
- Maatila
- Moderaattori
Joo minkä merkkinen? Ja onko nostolaite vai hinattava?
Päivitetään vähän. Elikkä siis joku vasta raktorikortin saanut pentu tuli kyselemään multa 1203:sta.. Sille olis ettinnässä joku semmonen raktori jolla vois olla kesät suolla ja talvisin aurailla. Sanoin ,että 7500€ parit sisältyy hintaan ja hae pois. Aikohan tuo sen hakia kuulemma oli justiisa sen verra olis käyttää rahaa raktoriin. Siinä kävin sitte agrimarketilla kyselemässä nelipyttystä 6X30 sarjalaista jontikkaa testaukseen. Parinpäivän kuluessa sai kuulemma hakia yritin leikkiä tosi ostajaa ,mutta ei minulla uuten ole vara laittaa rahaa..
10 tai 20 sarjalainen olis sopivasa hintaluokassa.
Päivitetään vähän. Elikkä siis joku vasta raktorikortin saanut pentu tuli kyselemään multa 1203:sta.. Sille olis ettinnässä joku semmonen raktori jolla vois olla kesät suolla ja talvisin aurailla. Sanoin ,että 7500€ parit sisältyy hintaan ja hae pois. Aikohan tuo sen hakia kuulemma oli justiisa sen verra olis käyttää rahaa raktoriin. Siinä kävin sitte agrimarketilla kyselemässä nelipyttystä 6X30 sarjalaista jontikkaa testaukseen. Parinpäivän kuluessa sai kuulemma hakia yritin leikkiä tosi ostajaa ,mutta ei minulla uuten ole vara laittaa rahaa..
- Maatila
- Moderaattori
Sori tp. Mutta kunnollinen päivitys ilmestyy ny!
Päivitys 19
Rehuhommia
Aamu päivästä tuli haettua tommonen jontikka koekäytölle 2 viikoksi. Laitettiin samantien paalaimen eteen ja rehuntekoon.
Rehunteko jatkuu vuokramailla ,jotka joni niitti paripäivää sitten. Luulis olevan kuivaa tavaraa.

On kyllä herkku jontikka. Löytyy ilmaistuin ja ilmastointi. Äänen toisto on myöskin aika hyvä ja on se myös kohtuu pirteä tommoseksi 110 heppaseksi mäkheili tulee perässä kun ajatus.

Joniki oli räpsinyt muutamia kuvia.

Ja pellon vaihto. Tuolta edelliseltä pellolta tuli 3 paalia enemmän mitä 1 sadolta. Vielä n.8 hehtaaria jäljellä 2 satoa.

Niitetyt alueet saatiin paaliin ja huomenna jatketaan eri hommilla pitäs nimittäin sataa vettä. Lähtis lämmitteleen saunan ja kattelis illan tv:tä
Ei tullu mitenkää paras päivitys mutta koitetaan tehdä seuraavasta parempi
Kommenttia!
Päivitys 19
Rehuhommia
Aamu päivästä tuli haettua tommonen jontikka koekäytölle 2 viikoksi. Laitettiin samantien paalaimen eteen ja rehuntekoon.
Rehunteko jatkuu vuokramailla ,jotka joni niitti paripäivää sitten. Luulis olevan kuivaa tavaraa.

On kyllä herkku jontikka. Löytyy ilmaistuin ja ilmastointi. Äänen toisto on myöskin aika hyvä ja on se myös kohtuu pirteä tommoseksi 110 heppaseksi mäkheili tulee perässä kun ajatus.

Joniki oli räpsinyt muutamia kuvia.

Ja pellon vaihto. Tuolta edelliseltä pellolta tuli 3 paalia enemmän mitä 1 sadolta. Vielä n.8 hehtaaria jäljellä 2 satoa.

Niitetyt alueet saatiin paaliin ja huomenna jatketaan eri hommilla pitäs nimittäin sataa vettä. Lähtis lämmitteleen saunan ja kattelis illan tv:tä
- Ohtonen
Nättiä nättiä.
Onko tuo Deere ediittis vai löytääkö sen jostai?

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- HolsetPower
Komia päivitys. 
- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
Komiaa. 
Tämä on kyllä hyvää blokia ja tarina on todella hyvä. 
i5-4670k 8GT AMD Radeon HD7950 3Gt
- Maatila
- Moderaattori
Ei oo. Se oli 6310 se edittti ja se on oikeestaa iha perseestä ku se rattori on aina nii pimiä ja vanteet on liian kirkkaat verrattuna muuhun siinä raktoris.. Iha löytyy tältä foorumilta vieläpä minä oon sen postannu tänneOhtonen kirjoitti:Nättiä nättiä.Onko tuo Deere ediittis vai löytääkö sen jostai?
-
Akseli(Fin)
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Akseli(Fin)
-
Mehtä
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Komea päivitys, vaikka pienempi olikin. 
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"

By: Finski

<---- Kiitos Advance!