Päivitys - 24.4.2014 #3
Päiviä taas!
Puinteja on alotettu pikkuhiljaa, mitä kelien mukaan kerkeää ja pystyy tekemään. Naapuri teki hyvää ja toi mulle lavetillaan uuden paskakärrin pihaan, kun itse en meinannu keretä hakea sitä. Suvi-Uunon laitoin ajamaan puimuria kokeilumielessä ja hyvinhän se meni siihen asti kun se tipahti ojan puolelle, melkonen rykiminen ja nyhtäminen siinä oli, mutta mä oon sitä mieltä, ettei tätä opi ku tekemällä ja vahinkoja sattuu kaikille.
Kaikkien puintien ohella myös tuli ajettua heinää vielä matalaksi, kunhan kerkeää nekin kerätä talteen.. nyt kyllä keli näyttäisi taas paremmalta töiden kannalta, eikä tarvitse huoltotöitä keskittyä hallissa tekemään kun alkaa nekin loppua taas - ainankin hetkeksi.
Onneksi zetorissa tuntuu voima riittävän vetää tuota, niin saa jollain ajettua karheet pelloilla, kun tuntuu että kokoajan traktori on jossain työssä niin kiinni, ettei viittis vaihdella.
Suunnittelin myös tuossa hetken, että vaihtaisi tai ostaisi "uudempaa" kalustoa kun ei kuitenkaan hinnalla ole pilattu ja velkaakin on niin vähän, ja vielä tulevaisuus näyttää hyvältä. Saa nähdä, mitä keksii - jos keksii..