Farming Simulator 2013
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Farming Simulator 2013
Itse huomasin kanssa ihan saman! kannattaa pitää sitä nopeutta aika alhaisena että kerkee puida kaikki mitä kylvääkii! 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Tiedättekö että onkos tulossa tai onko jo mitään tyhjenettyä kartan alkua että pääsisi tekeen mappia? Ettei tarvis ite ruveta viel tyhjenteleen ja muokkaan sen maan tasaseks?

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Mitäs pentu jos pitäisit turpas kiinni.Ja Herra o hyvä ja rupiaa tekemään paremman
Ainiin Sillä "Paint"-ohjelmalla kannattaa alottaa.
E:Ot Loppuu
This is a good day to die
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Koittakaas nyt pennust taas lopetella, ku ei kellään oo kivaa ku eräät tappelee.
Mutta, ostin FS13!

Mutta, ostin FS13!

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Kyllä mun mielestä on jo, eikä se muutenkaan vie elämästäs montaa minuuttia.Valmet 1102 kirjoitti:Tiedättekö että onkos tulossa tai onko jo mitään tyhjenettyä kartan alkua että pääsisi tekeen mappia? Ettei tarvis ite ruveta viel tyhjenteleen ja muokkaan sen maan tasaseks?

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
Jee maanantaina pääsee pelaan 

MP nimi: vave(fin) Pelaan pelejä: fs11.minecraft.guildwars2.tulen pelaamaan fs13 
Minecraft nimi:viiru11
MF35 paras

Minecraft nimi:viiru11
MF35 paras

-
Kannataako ostaa tota ladattavaa versiota cdon.com:ist?

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
Ai no niin vain pitää sitte pistää tilaukseen. Lähin peli kauppa ehk 120 km päässä.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mulla ei oo ollu ainakaa mihinää peleis mitä oon ladannu niin mitää bugeja!Valtra_mies kirjoitti:Ee, osta kaupasta, se on järkevintä, ei oo bugeja yms...

-
Kerros mulle, että millä helvetin logiikalla ladattavassa versiossa on bugeja, jos sen ostaa esim. SimMarketista, verrattuna kaupasta ostettuun samaan peliin?Valtra_mies kirjoitti:Ee, osta kaupasta, se on järkevintä, ei oo bugeja yms...

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
No jos ne netis olevat pelit on ensimmäisiä tuotoksia Fs13:sta, niin niis voi olla bugeja, ja sitä mukaan mitä enempi niitä pelejä menee netis niin ne tutkii että mitä bugeja ilmenee ja jos jtn bugeja ilmenee niin ne korjaa ne ja sitte kaupassa myytyyn versioon kaikki bugit yms... on korjattu. Vähän sama asia, ku kaveri osti heti ensimmäisenä ku NHL13 tuli nettiin, niinse osti sen ja pelas niin siinä oli ihan saatanasti bugeja, muttaku mää ootin vajaat kuukauden ja ostin saman pelin kaupasta, niin eipäs ollukkaa bugeja, koska noissa nettiversioissa olevat bugit, niin niistä oli katottu mitä bugeja oli ilmesttyny pelatessa, ja ne korjas ne ja pisti kauppaan semmoset versiot missä oli bugit korjattu. 

- xsubbi
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
Se tunneku oli varmaan 30ha maissai ja ne vanheni. -_-
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Ne nettiversiot on julkastu samaa aikaa ku levytetytkin versiot, levyt on jopa lähteny ennemmin liikkeelle joten niisä on vähemmpi sitä aikaa korjata bugeja, ja tottakai ne ny testaa sitä peliä ettei siinä oo bugeja....Valtra_mies kirjoitti:No jos ne netis olevat pelit on ensimmäisiä tuotoksia Fs13:sta, niin niis voi olla bugeja, ja sitä mukaan mitä enempi niitä pelejä menee netis niin ne tutkii että mitä bugeja ilmenee ja jos jtn bugeja ilmenee niin ne korjaa ne ja sitte kaupassa myytyyn versioon kaikki bugit yms... on korjattu. Vähän sama asia, ku kaveri osti heti ensimmäisenä ku NHL13 tuli nettiin, niinse osti sen ja pelas niin siinä oli ihan saatanasti bugeja, muttaku mää ootin vajaat kuukauden ja ostin saman pelin kaupasta, niin eipäs ollukkaa bugeja, koska noissa nettiversioissa olevat bugit, niin niistä oli katottu mitä bugeja oli ilmesttyny pelatessa, ja ne korjas ne ja pisti kauppaan semmoset versiot missä oli bugit korjattu.
Volvomies on erimies.
-
No ainaki kaverin änäri tuntu olevan semmosta sakkaa, ku bugeja oli kokoaika, mutta onnesta en ostanu sillon netistä. Mutta en sitte tiiä Fs13:sta suhteen että onko nettiversiossa bugeja, mutta toivon mukaan ei oo.RainBow_ kirjoitti:Ne nettiversiot on julkastu samaa aikaa ku levytetytkin versiot, levyt on jopa lähteny ennemmin liikkeelle joten niisä on vähemmpi sitä aikaa korjata bugeja, ja tottakai ne ny testaa sitä peliä ettei siinä oo bugeja....Valtra_mies kirjoitti:No jos ne netis olevat pelit on ensimmäisiä tuotoksia Fs13:sta, niin niis voi olla bugeja, ja sitä mukaan mitä enempi niitä pelejä menee netis niin ne tutkii että mitä bugeja ilmenee ja jos jtn bugeja ilmenee niin ne korjaa ne ja sitte kaupassa myytyyn versioon kaikki bugit yms... on korjattu. Vähän sama asia, ku kaveri osti heti ensimmäisenä ku NHL13 tuli nettiin, niinse osti sen ja pelas niin siinä oli ihan saatanasti bugeja, muttaku mää ootin vajaat kuukauden ja ostin saman pelin kaupasta, niin eipäs ollukkaa bugeja, koska noissa nettiversioissa olevat bugit, niin niistä oli katottu mitä bugeja oli ilmesttyny pelatessa, ja ne korjas ne ja pisti kauppaan semmoset versiot missä oli bugit korjattu.

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
No varmaa sulla ei ollu bugeja koska ostit sen myöhemmin, ei että ostit levyllä.Valtra_mies kirjoitti:No ainaki kaverin änäri tuntu olevan semmosta sakkaa, ku bugeja oli kokoaika, mutta onnesta en ostanu sillon netistä. Mutta en sitte tiiä Fs13:sta suhteen että onko nettiversiossa bugeja, mutta toivon mukaan ei oo.RainBow_ kirjoitti:Ne nettiversiot on julkastu samaa aikaa ku levytetytkin versiot, levyt on jopa lähteny ennemmin liikkeelle joten niisä on vähemmpi sitä aikaa korjata bugeja, ja tottakai ne ny testaa sitä peliä ettei siinä oo bugeja....Valtra_mies kirjoitti:No jos ne netis olevat pelit on ensimmäisiä tuotoksia Fs13:sta, niin niis voi olla bugeja, ja sitä mukaan mitä enempi niitä pelejä menee netis niin ne tutkii että mitä bugeja ilmenee ja jos jtn bugeja ilmenee niin ne korjaa ne ja sitte kaupassa myytyyn versioon kaikki bugit yms... on korjattu. Vähän sama asia, ku kaveri osti heti ensimmäisenä ku NHL13 tuli nettiin, niinse osti sen ja pelas niin siinä oli ihan saatanasti bugeja, muttaku mää ootin vajaat kuukauden ja ostin saman pelin kaupasta, niin eipäs ollukkaa bugeja, koska noissa nettiversioissa olevat bugit, niin niistä oli katottu mitä bugeja oli ilmesttyny pelatessa, ja ne korjas ne ja pisti kauppaan semmoset versiot missä oli bugit korjattu.

Volvomies on erimies.
-
Niinhän se varmaan on. Mutta ite ainakin ostan silti levy versiona kaupasta Fs13:sta vaikka ei oiskaan bugeja yms... 

- xsubbi
Päivityksiäkin voi ladata. -_-
- xsubbi
Pitää ampua vissiin silppurilla sinne elukoitten allejouman kirjoitti:Minne straw pitää kipata että se menee lehmille?

- Admin
- Ylläpitäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Admin
En henkilökohtaisesti usko että ladattavan ja levyllisen version pelattavuudessa oikeasti olisi kummempaa eroavaisuutta tai bugeja.
Mutta tosiasia on se että levyllinen versio on aloitettu tuotantoon huomattavasti aikasemmin kuin itse ladattava.
Mutta aina on tilanteita ette joku ole yhteensopiva tai asennus vioittuu mutta ne on harvinaisempia.
Tämä ero on pikemminkin henkilökohtainen asia haluaako joku päästä mahdollisesti pelaamaan heti vai haluaako muistoksi pelikotelon.
Mutta tosiasia on se että levyllinen versio on aloitettu tuotantoon huomattavasti aikasemmin kuin itse ladattava.
Mutta aina on tilanteita ette joku ole yhteensopiva tai asennus vioittuu mutta ne on harvinaisempia.
Tämä ero on pikemminkin henkilökohtainen asia haluaako joku päästä mahdollisesti pelaamaan heti vai haluaako muistoksi pelikotelon.

#MakeLS-FINGreatAgain!
Eli noukin vaunusta pitää kaataa siihen silppuri vaunuun, pitääpä kokeilla.xsubbi kirjoitti:Pitää ampua vissiin silppurilla sinne elukoitten allejouman kirjoitti:Minne straw pitää kipata että se menee lehmille?

Edit: Eli straw pitää ensin tehä paaleiksi ja sitten nakata sinne silppuriin niin siitä tulee straw lehmille.

- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Rupes sen verran himottamaan että pakko käydä huomenna prismasta hakemassa, ku lompakossa parikymppiä ylimäärästä. 

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66