Sitte alkaa armoton testaus.

Sama hommajohn deere 6920 kirjoitti:Jos se huomenna postilaatikkoon kolahtais.![]()
Sitte alkaa armoton testaus.
Pari kuukautta sitte siä ja aika moni muuki sano et ei oo mitää uudituksii tullu et en hanki, kuten myös olin itse sillä kannalla, kylhän tuo vähä himottas jo.Mattimies_ kirjoitti:Rupes sen verran himottamaan että pakko käydä huomenna prismasta hakemassa, ku lompakossa parikymppiä ylimäärästä.
No kait se munki sit o pakko käyä hakees...Massey_man kirjoitti:Pari kuukautta sitte siä ja aika moni muuki sano et ei oo mitää uudituksii tullu et en hanki, kuten myös olin itse sillä kannalla, kylhän tuo vähä himottas jo.Mattimies_ kirjoitti:Rupes sen verran himottamaan että pakko käydä huomenna prismasta hakemassa, ku lompakossa parikymppiä ylimäärästä.
Sama viilis onko ostamisen arvonen?Maankääntäjä kirjoitti:No kait se munki sit o pakko käyä hakees...Massey_man kirjoitti:Pari kuukautta sitte siä ja aika moni muuki sano et ei oo mitää uudituksii tullu et en hanki, kuten myös olin itse sillä kannalla, kylhän tuo vähä himottas jo.Mattimies_ kirjoitti:Rupes sen verran himottamaan että pakko käydä huomenna prismasta hakemassa, ku lompakossa parikymppiä ylimäärästä.
Agricultural Simulator 2012 ei ollut ainakaan mikään hyvä pelattava. Ei oikein saanut mitään tuntumaa siihen, valikot oli sekavia ja kaikki työkoneet huonosti tehtyjä. Mutta jos tämä uus olisi paremmin tehty. On se ainakin täysin suomenkielinen.Luuseri124 kirjoitti:Agricultural Simulator 2013.Eikö sitä ketään odota?
Juu Valtrakin on.Pääjohtaja kirjoitti:Agricultural Simulator 2012 ei ollut ainakaan mikään hyvä pelattava. Ei oikein saanut mitään tuntumaa siihen, valikot oli sekavia ja kaikki työkoneet huonosti tehtyjä. Mutta jos tämä uus olisi paremmin tehty. On se ainakin täysin suomenkielinen.Luuseri124 kirjoitti:Agricultural Simulator 2013.Eikö sitä ketään odota?
![]() | Lataa tästä... |
Todelllakin jos saa halvalla!ak96 kirjoitti:No kannattaako ostaa FS 2013?? Sais cittarist halvalla!
Raktoreina on deutseja,sameja,hürlimanneja jne. Mut ei oo Valtroja. Kieltä ei saa suomeksi.teemu15 kirjoitti:terve! mullekin on tulos tuo tällä viikolla tai sitten se tulee ensi viikon alussa. Haluusisin tietää että minkälaisia traktoreita tässä pelissä saa (valtrat). ja onko kieli sitten englanti vai saisikon sen muutettua esim. suomeksi?
Saa varmaan jos rupee suomennos urakkaan ja kysyy giantsilta luvan, ja ohjelman jolla saa käännettyä sen suomeksi..ford 8210 kirjoitti:Raktoreina on deutseja,sameja,hürlimanneja jne. Mut ei oo Valtroja. Kieltä ei saa suomeksi.teemu15 kirjoitti:terve! mullekin on tulos tuo tällä viikolla tai sitten se tulee ensi viikon alussa. Haluusisin tietää että minkälaisia traktoreita tässä pelissä saa (valtrat). ja onko kieli sitten englanti vai saisikon sen muutettua esim. suomeksi?
JA mistä sää puhut? o.Ovaltrat130 kirjoitti:valtra_poeka: tuo voortti ja sampo on meijäntaisit pottupellosta kuvan ottaa?
Jaa löytyy vai? En nähäny mitää semmosia tiedostoja jotka liittys kielee.. :3Wiuwe^ kirjoitti:Ei siinä mitään lupia tarvihe.. shared kansiosta löytyy vissii kaikki tiedot mitä tarvii muuttaa.