W.I.P karttojen lyhyt esittely. (FS13)
- R-System
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: W.I.P karttojen lyhyt esittely.
Tässä ei ole muutettu kokoa. Ja importtasin tuon kuivapaskan uudelleen joten toimii nyt.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Toimiikin jos muuttaa takas? Kun vetuttaa kun ei saa paskaa.
Kun pitäis muutenkin vähän editorissa käyttää nii menis samalla...

Kun pitäis muutenkin vähän editorissa käyttää nii menis samalla...

Voorumin kovin deutzimies.

- Jimmykojootti
- Kielet: Suomi, Englanti, hieman Ruotsia ja Saksaa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Jimmykojootti
Mä ainaki tykkään juuri nuista hieman haastavemmista teistä ihan pirusti! Ja yleensä maanviljelijällä luulis olevan sellanen auto millä pääsee. Ainaki mikäli siellä pellolla pitää autolla käyä.. Sitte niitä isoja tiloja on mun mielestä jo niin monessa mapissa että hyvä ku jotku tekee pikkutiloja, mä ainaki tykkään pikkutiloista paljon enemmän ku isoista
Saa keskittyä pikkuseikkoihin. Hieno mappi on r-systemillä tulos! Ja jiitunkin kommentti pitää nähdä rakentavana palautteena eikä haukkumisena, palautehan on sitä parasta 

|| Intel Core i5 3570K || Gigabyte Radeon 7970 Ghz edition || G.Skill 8GB 1600Mhz RAM || AsRock Z77 Extreme4 || Seasonic X-650 Power || 128GB SSD 1000GB HDD ||
- -Mane.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mane
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Tuommosta oon tuossa pari päivää tehny. Tarvis vielä peltoja lisäillä.

"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.
- R-System
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tässä muutama hyvä pointti. Pelissä pitää olla myös haastetta, ettei ihan suoraan ja tasaista koko ajan ajettaisi. Ja tuo että noita isoja tiloja on mielestäni jo ihan tarpeeksi tässä pelissä. Joten vaihtelua vähän sille rintamalle. Tietty kaikenlainen palaute on rakentavaa, mutta mielestäni pitää myös kunnioittaa siinä vaiheessä mapin tekijää, että jos huomaa, että mappi on viimeistelyjä vaille valmis, niin turhaa siinä vaiheessa enää alkaa sanomaan että oisit tehny isomman tilan. Ja kannattaa myös sitten koittaa katsoa vähän mapin/modin tekijän taitoja että mitä pyytää. Itse ainakin olen vielä alkutekijöillä näissä ja sen huomaa.Jimmykojootti kirjoitti:Mä ainaki tykkään juuri nuista hieman haastavemmista teistä ihan pirusti! Ja yleensä maanviljelijällä luulis olevan sellanen auto millä pääsee. Ainaki mikäli siellä pellolla pitää autolla käyä.. Sitte niitä isoja tiloja on mun mielestä jo niin monessa mapissa että hyvä ku jotku tekee pikkutiloja, mä ainaki tykkään pikkutiloista paljon enemmän ku isoistaSaa keskittyä pikkuseikkoihin. Hieno mappi on r-systemillä tulos! Ja jiitunkin kommentti pitää nähdä rakentavana palautteena eikä haukkumisena, palautehan on sitä parasta
Ja nyt sitten takaisin asiaan. 3/4 puista ja kivistä laitettu paikoilleen, maitohorsmat puuttuu, joten tänään valmistuu jos vaan löydän jostain hyvän myyntipaikan. Matiaksen radanvarrella olis ollu yks mut siihen en linkkiä enää löydä. Joten koitan etsiä jonkun muun.
i3D:n koko tällä hetkellä piilolaatikossa.

Komia alku!-Mane. kirjoitti:Tuommosta oon tuossa pari päivää tehny. Tarvis vielä peltoja lisäillä.

Tästä sonnasta jos ny ekan ilmakuvan kehtais laittaa...

-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Mutta eikös Taivassalossa oo se sama myyntipiste?r-system kirjoitti:Tässä muutama hyvä pointti. Pelissä pitää olla myös haastetta, ettei ihan suoraan ja tasaista koko ajan ajettaisi. Ja tuo että noita isoja tiloja on mielestäni jo ihan tarpeeksi tässä pelissä. Joten vaihtelua vähän sille rintamalle. Tietty kaikenlainen palaute on rakentavaa, mutta mielestäni pitää myös kunnioittaa siinä vaiheessä mapin tekijää, että jos huomaa, että mappi on viimeistelyjä vaille valmis, niin turhaa siinä vaiheessa enää alkaa sanomaan että oisit tehny isomman tilan. Ja kannattaa myös sitten koittaa katsoa vähän mapin/modin tekijän taitoja että mitä pyytää. Itse ainakin olen vielä alkutekijöillä näissä ja sen huomaa.Jimmykojootti kirjoitti:Mä ainaki tykkään juuri nuista hieman haastavemmista teistä ihan pirusti! Ja yleensä maanviljelijällä luulis olevan sellanen auto millä pääsee. Ainaki mikäli siellä pellolla pitää autolla käyä.. Sitte niitä isoja tiloja on mun mielestä jo niin monessa mapissa että hyvä ku jotku tekee pikkutiloja, mä ainaki tykkään pikkutiloista paljon enemmän ku isoistaSaa keskittyä pikkuseikkoihin. Hieno mappi on r-systemillä tulos! Ja jiitunkin kommentti pitää nähdä rakentavana palautteena eikä haukkumisena, palautehan on sitä parasta
Ja nyt sitten takaisin asiaan. 3/4 puista ja kivistä laitettu paikoilleen, maitohorsmat puuttuu, joten tänään valmistuu jos vaan löydän jostain hyvän myyntipaikan. Matiaksen radanvarrella olis ollu yks mut siihen en linkkiä enää löydä. Joten koitan etsiä jonkun muun.

- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
On ja on muistaakseni ihan pelin oma myyntipiste. Linkkaisin muuten mutta kone ei toimi.SampoMan kirjoitti:Mutta eikös Taivassalossa oo se sama myyntipiste?r-system kirjoitti:Tässä muutama hyvä pointti. Pelissä pitää olla myös haastetta, ettei ihan suoraan ja tasaista koko ajan ajettaisi. Ja tuo että noita isoja tiloja on mielestäni jo ihan tarpeeksi tässä pelissä. Joten vaihtelua vähän sille rintamalle. Tietty kaikenlainen palaute on rakentavaa, mutta mielestäni pitää myös kunnioittaa siinä vaiheessä mapin tekijää, että jos huomaa, että mappi on viimeistelyjä vaille valmis, niin turhaa siinä vaiheessa enää alkaa sanomaan että oisit tehny isomman tilan. Ja kannattaa myös sitten koittaa katsoa vähän mapin/modin tekijän taitoja että mitä pyytää. Itse ainakin olen vielä alkutekijöillä näissä ja sen huomaa.Jimmykojootti kirjoitti:Mä ainaki tykkään juuri nuista hieman haastavemmista teistä ihan pirusti! Ja yleensä maanviljelijällä luulis olevan sellanen auto millä pääsee. Ainaki mikäli siellä pellolla pitää autolla käyä.. Sitte niitä isoja tiloja on mun mielestä jo niin monessa mapissa että hyvä ku jotku tekee pikkutiloja, mä ainaki tykkään pikkutiloista paljon enemmän ku isoistaSaa keskittyä pikkuseikkoihin. Hieno mappi on r-systemillä tulos! Ja jiitunkin kommentti pitää nähdä rakentavana palautteena eikä haukkumisena, palautehan on sitä parasta
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Siis taivassaloonko linkkiä tarvitsitte? Sillä vois löytyä. 
Taivassalossa on konekeskon myyntipiste.

Taivassalossa on konekeskon myyntipiste.

Voorumin kovin deutzimies.

- Polkutraktori
- Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
- Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Komee alku! Älä tee sit liian isoja peltoja 

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
- Polkutraktori
- Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
- Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Niinno ohan ne vähä isoja mutta tästä ois tarkotus tulla vähä suurempi tila.
E: Tämän olis sitte tarkotus tulla jakoon.
E: Ei ollu muuta tekemistä ni sain koko kartan valmiiksi.
E: Tämän olis sitte tarkotus tulla jakoon.

E: Ei ollu muuta tekemistä ni sain koko kartan valmiiksi.

-
Re: W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
Ensimmäinen mapero joka on näin pitkälle koskaan valmistunu. Mitä mieltä?
E: Puita on paljon, joo..

Viimeksi muokannut valtra man, 04.06.2014 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Nyt on komeeta! 

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Pirun nätti tuo Valtra manin mappi. Lisää kuvia jos mahtollista? 

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra boy
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Valtramanilla hieno mappi!
Hitekilläki on hieno mutta mutalätäkön kokoa vois pienentää...
Hitekilläki on hieno mutta mutalätäkön kokoa vois pienentää...

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
Kiitoksia.
Tässä niitä kuvia, pikkusen myöhässä lypsyrobotin käyttöönoton takia.. Kaukaa voi olla hyvännäkönen, mutta lähempää vielä erittäin paljon kaikenlaista fixailua.. Muunmuassa heinät oikeisiin paikkoihin, ja tiet pitää smoothilla vetää. Ja saattaa siellä olla niitä leijuvia puita, tai muutenvain hutiloituja puita jotka täytyy korjata.. 
---------------------------------------------------------------------------------
Siinä vähä kuvia. En kerkeä kuvatekstejä kirjotella, mutta varmaan arvaatte jo kuvista mitä korjattavaa on, jos on.
Kellään sattus olemaan muuten tietoa miten saan lehmien paikan muutettua tuonne tilan luokse? Ne taitaa vaan marssia metässä tällä hetkellä.. 
Textuureja saa muuten ehdotella mitä käyttäsin, jos saan tekiöiltä luvat. Ja mapille nimeä!
Kallioharjua en hyväksy, sillä meidän kotitilan nimi on Kallioharju, ja meinasin tehä tästä mapin sillä nimellä, ellei sitä keretä jo viedä. 
E: Pelissä piirtoetäisyyttä puista pitää karsia rajusti, tai sitten harventaa metikköä helkkaristi.. Nimittäin alkaa tällä minunki koneella pikkusen fps laskemaan maksimiasetuksilla.

---------------------------------------------------------------------------------
Siinä vähä kuvia. En kerkeä kuvatekstejä kirjotella, mutta varmaan arvaatte jo kuvista mitä korjattavaa on, jos on.

Textuureja saa muuten ehdotella mitä käyttäsin, jos saan tekiöiltä luvat. Ja mapille nimeä!

E: Pelissä piirtoetäisyyttä puista pitää karsia rajusti, tai sitten harventaa metikköä helkkaristi.. Nimittäin alkaa tällä minunki koneella pikkusen fps laskemaan maksimiasetuksilla.
Fuck the realism, ajetaan melkein pystysuoraa mäkeä traktorilla...
Muuten kyllä varsin hyvännäköinen kartta.

-
Hehe.jiitu kirjoitti:Fuck the realism, ajetaan melkein pystysuoraa mäkeä traktorilla...![]()

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Muuten joo ihan siisti mut mäet on aika rankast liioteltuja.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
Voishan niitä toki loiventaa..
Sen verran että ne on relistisia. Mutta huomioikaa että otan periaatteessa mäkien kulmat meidän pelloilta, täältä Pohjois-Savosta. 
Meiltä löytyy tämän kylän jyrkimmät pellot, luulisin.

Meiltä löytyy tämän kylän jyrkimmät pellot, luulisin.
Tuommosessa rinteessä sais jo varmaan alamäkeen päästellä aurat maassa vapaalla
Tosiaan, ei nuin jyrkkiä oikeasti ole ainakaan suomessa...

Tosiaan, ei nuin jyrkkiä oikeasti ole ainakaan suomessa...