Mua tarkotat? Emminä tiiä miten ne pöllitään pelin vakio koneista...mrteema kirjoitti:Et voinu sitte saman tien vaihtaa nuota renkaita niihin pelin omiin kapeisiin pyöriin? Rumat kun tuollalailla kavenettu.
FS13 Screenshotit
Re: FS13 Screenshotit
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Saattaa olla vaikeaa aloittelevalle editoijalle!?mrteema kirjoitti:Et voinu sitte saman tien vaihtaa nuota renkaita niihin pelin omiin kapeisiin pyöriin? Rumat kun tuollalailla kavenettu.
Näin on. Vasta opettelen.Maankääntäjä kirjoitti:Saattaa olla vaikeaa aloittelevalle editoijalle!?mrteema kirjoitti:Et voinu sitte saman tien vaihtaa nuota renkaita niihin pelin omiin kapeisiin pyöriin? Rumat kun tuollalailla kavenettu.

- Valmet6100
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: NyökkäriT5.95[FIN]
Komee kuva
Oot
Oot

Viimeksi muokannut Valmet6100, 25.06.2013 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MP=NyykkäriT5
Paalia paalia, ei mitään kaalia. Eka sato ois tehtynä.

Kiitos.konepoika kirjoitti:Laitoitko tohon valluun nappiparit?
E:Komiat kuvat.
En vielä, odottelen morolta ohjeita viel.

- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Laita tuonne peltojenki reunaa noit mäntyi ja jotai muitaki puit, meinaa tulis nätimpi.
No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!matias kirjoitti:Laita tuonne peltojenki reunaa noit mäntyi ja jotai muitaki puit, meinaa tulis nätimpi.

- Aretsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Aretsi
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ei sitä ny tarvi vittuiluna ottaa jos toine jelppaa?Hitekki kirjoitti:No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!matias kirjoitti:Laita tuonne peltojenki reunaa noit mäntyi ja jotai muitaki puit, meinaa tulis nätimpi.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Asiasta toiseen, noihin yllätysmunien valluihin on äärimäisen helppo laitta nappiparit taakse. Ei ku vähä kiantsis roplailla.
-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
No kerroha.Verkku kirjoitti:Asiasta toiseen, noihin yllätysmunien valluihin on äärimäisen helppo laitta nappiparit taakse. Ei ku vähä kiantsis roplailla.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Farmari344
Vitu kersa ku et kestä palautetta...Hitekki kirjoitti: No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!
Jos yrität olla joku pro mapper.

...
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
No ei heti tarvitte hernettä nokkaa vetää..Hitekki kirjoitti:No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!matias kirjoitti:Laita tuonne peltojenki reunaa noit mäntyi ja jotai muitaki puit, meinaa tulis nätimpi.

No saatana menee hermot ku kokoaja jostaki sanotaa että se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se puuttuu. VIttu taaskaa ois mitää pitäny sanoa ku alkaa vitu moinen tappelu helvettiperkele.Farmari344 kirjoitti:Vitu kersa ku et kestä palautetta...Hitekki kirjoitti: No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!

E: Matias, miks sitte neuvot jos se on sama mitä teen mapille?

- Farmari344
Kuuntele niitä jokka tietää.Hitekki kirjoitti: E: Matias, miks sitte neuvot jos se on sama mitä teen mapille?No ihan sama, antaa olla vittu.

...
No anteeks jos mulla on vitun huonot hermot.Farmari344 kirjoitti:Kuuntele niitä jokka tietää.Hitekki kirjoitti: E: Matias, miks sitte neuvot jos se on sama mitä teen mapille?No ihan sama, antaa olla vittu.
iso

- Sampo_Poika
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kannata tehä ollenkaa jollei onnistu.Hitekki kirjoitti:No saatana menee hermot ku kokoaja jostaki sanotaa että se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se ja se puuttuu. VIttu taaskaa ois mitää pitäny sanoa ku alkaa vitu moinen tappelu helvettiperkele.Farmari344 kirjoitti:Vitu kersa ku et kestä palautetta...Hitekki kirjoitti: No niin vittu laitanki!!!!! Mutta Ohtonen tekee sitä tällä hetkellä nii minä en nytte voi tehä mitää mapille!
E: Matias, miks sitte neuvot jos se on sama mitä teen mapille?No ihan sama, antaa olla vittu.

Vittuillakseni heilutin.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus

Mikäs se Ctrl+

- Farmari344
-